در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مسعود آبایی: شهاب حسینی که با حکم محمد حیدری به عنوان مشاور دبیر جشنواره معرفی شده
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:47:54
شهاب حسینی که با حکم محمد حیدری به عنوان مشاور دبیر جشنواره معرفی شده بود، در نامه‌ای سرگشاده به علت آنچه موضع‌گیری دبیر جشنواره در قبال فیلم "آشغالهای دوست‌داشتنی " عنوان شد از سمت خود استعفا داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران در نامه‌ای سرگشاده درباره استعفای خود از سمت مشاور جشنواره فیلم فجر توضیح داد.
متن نامه بدین شرح است:

«پذیرش سمت مشاور دبیر جشنواره ی سی‌و‌چهارم فیلم فجر در خلال مشغله‌ی کاری‌ام، صرفا به این دلیل بود که تصور می‌کردم در این دوره، وجود نگاهی نو و اندیشه‌ای تازه موجب عدم تکرار اشتباهات گذشته و رفع نواقص دوره‌های قبل خواهد شد؛ چرا که در دوره‌های پیشین، وجود نواقص و اشتباهات بود که آن مهم ... دیدن ادامه ›› را از ذات جشنواره‌بودن خود دور کرده و عملا آوردگاه حواشی بعضا تاسف‌بار نموده بود.

اما متاسفانه، موضع‌گیری دبیر جشنواره‌ی سی‌و‌چهارم فیلم فجر در قبال فیلم «آشغالهای دوست‌داشتنی» و اتلاق اصطلاح «معضل» به این اثر که با مجوز قانونی وزارت محترم ارشاد ساخته شده و طی چند دوره‌ی گذشته در محاق بدبینی و سیاه‌نگری قرار گرفته، امری قابل‌تامل بوده و نشانگر بطلان تصورات پیشین بنده است. این در حالی است که تهیه‌کننده و کارگردان فیلم، آقای محسن امیریوسفی صبورانه و بدون ایجاد حواشی، طی سه سال اخیر به لحاظ روحی، مادی و معنوی، فشار و خسارات زیادی را متحمل شده است.

اینجانب، سید شهاب‌الدین حسینی به عنوان بازیگر فیلم مذکور در جهت کاهش معضلات دبیر محترم جشنواره فیلم فجر، بدین وسیله از سمت مشاور جشنواره‌ی سی‌وچهارم، اعلام انصراف و کناره‌گیری می‌نمایم.

امید که یگانه یار متعال، دلهای ما را به نور مهربانی و امید روشن گرداند.

با احترام
سید شهاب الدین حسینی»


----


دم شهاب حسینی گرم با این کار درستش!
کاش همه بلد بودن به خودشون و همکارانشون توی این سینما بیشتر احترام بذارن...

این خبر حال من رو خوب کرد.
که حداقل یه نفری یه اعتراضی به این همه ظلمی که به این فیلم بدبخت شده کرد بالاخره!
امیدوارم که مشکلات این فیلم و فیلمساز با استعداد و باشرفی همچون "محسن امیریوسفی" حل بشه. همچنین برای کیانوش خان عیاری و "خانه پدری اش" که آبروی سینمای ایران هستند.
۱۸ دی ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید