در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | منصور نصیری درباره نمایش تشریفات: «تشریفات» ویژه خبرنگاران و عکاسان به صحنه می رود نمایش «تشریفات» نمای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:20:34
«تشریفات» ویژه خبرنگاران و عکاسان به صحنه می رود
نمایش «تشریفات» نمایش برگزیده نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران امروز در 2 اجرا ویژه خبرنگاران و عکاسان به صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی نمایش «تشریفات»، این نمایش که کارگردانی آن را رامین اکبری به عهده دارد به قلم عرفان غفوری و دراماتورژی علی اصغر اعرابی، از ششم خرداد سال جاری در سالن کنش معاصر اجراهای خود را آغاز کرده است.
بر اساس این خبر، امروز یکشنبه سانس ابتدایی ساعت ۱۷ ویژه‌ عکاسان و خبرنگاران و منتقدین و سانس دوم ساعت ۱۸:۳۰ اجرای عموم نمایش خواهد بود.
در این نمایش بازیگرانی چون منصورنصیری، سعیدمردی، شهریارفرد، حسین حسینیان، داود سبحانی، نوید فیاض، سولماز شعاعی و جعفر کرمانی به ایفای نقش می‌پردازند.
نمایش تشریفات اجرای خود را از ۶ خرداد ۹۵ آغاز کرده و تا پایان خرداد ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن کنش معاصر (میدان فلسطین، خیابان طالقانی، ... دیدن ادامه ›› بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴٢) به روی صحنه می‌رود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی به آدرس tiwall.com/theater/tashrifaat مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۴٠٠۶١٢ (تلفن تماشاخانه) تماس حاصل کنند.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید