در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رضا قاسم پور درباره نمایش دوازده: به تک تک اعضای گروه نمایش 12 سلام و خسته نباشید میگم همین اول بگم که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:17:57
به تک تک اعضای گروه نمایش 12 سلام و خسته نباشید میگم همین اول بگم که لذت برم از کارتون، انشااله که بتونید در ادامه و در اجرا های بعدی هم موفق ظاهر بشید.
اما نقد بنده به کار،به بازیگراست از وحید آقاپور عزیز شروع میکنم من شخصا علاقه ی خاصی به بازی ایشون دارم اما متاسفانه ایشون تو نقش امیر کبیر "ناگهان پیت حلبی" گیر کرده در حالی که این نقش قرار نیست بقیه رو نصحیت کنه یا از بالا بهشون نگاه کنه فقط داره به 11 نفر دیگه هیات ژوری میگه در تصمیم شون تجدید نظر کنند، همین. و تفاوتی در بازی ایشون تو این کار و سریال "چک برگشتی" و "ناگهان پیت حلبی" ندیدم بخصوص که یه جاهایی بی جهت دست شون رو بالا می اوردن...موعظه می کرد یاده یه روحانی بالای ممبر می افتادم... ما با یه آدم عادی سروکار داریم نه یه قهرمان فرضی این آدم هم من می تونم باشم هم شما.پس نیازی به قهرمان سازی نیست حتی حرف زدن ایشون هم منوو یاده امیر کبیر می انداخت.
بگذریم که بازی ایشون تو نمایش های"خرمگس"،"ناگهان پیت حلبی" و سزیال"چک برگشتی" همگی بجا و درست بود
خب بگذریم نفر بعد که بازیش نقطه عطف این نمایش بود محمد رضا مالکی عزیز بود که ماروو یاد ماهی و گربه شهرام مکری می انداخت.ای کاش نما آخر برمی گشت و رو به تماشاگرا می گفت که این بچه ها همشون میرند ماروو تنها میزارند و کلمه"بی گناه" رو می گفت.
بازی عباس شجاع عزیز هم که بازی هاش تو کارهای سیروس مقدم رو یادم میاد بسیار دلنشین و بجا بود
بازی شماره 7 همونی که فکر میکنم همش داشت ... دیدن ادامه ›› تو جریان نمایش نمک میرختم خوب بود. همون که لباسش خیلی رسمی نبودوو می خواست بره بازی فوتبال رو ببینه.
با عرض معذرت بقیه دوستان به نظر بنده آماتور بودند و میبایست بیشتر تمرین کنند و این قضیه به کار لطمه زده بود.چون متن نمایش نامه بسیار قوی و ساده و روان بود کمی ریتم کند داشت.اما بسیار انسانی و روانشناسانه به این موضوع پرداخته بود که زود در مورد بقیه قضاوت نکنیم.
اما از اونجایی که من خودمم جوونم اعتقاد دارم باید به جووونا میدون داد.پس دوستان من در گروه نمایشی 12از حرف من ناراحت نشید و سعی تون رو بیشتر کنید
از تجربه دوستان پیشکسوت استفاده کنید ، من یقین دارم که در اجراهای بعدی بهتر و بهتر خواهید شد.
دیدن این نمایش رو به همه دوستان تیوالی پیشنهاد میکنم.
باسپاس فراوان
الهه الف این را خواند
sahar amini این را دوست دارد
در رابطه با جناب آقاپور کاملاً باهاتون موافقم حین اجرا من همش احساس می کردم که یه جا این بازی دیدم ولی یادم نمی یومد تا اینکه شما اشاره کردید، بله بازی ایشون بسیار به نقش امیرکبیر نزدیک بود البته من بازی و تن صدای ایشون خیلی دوست دارم در نمایش روزهای بی باران از این نقش فاصله گرفتن ولی در این نمایش بسیار نزدیک اجرا کردن!
ممنون از اشاراتتون :)
۲۳ آبان ۱۳۹۵
درسته نازنین جان من برای اولین بار بازی ایشون در نمایش مهمانی به مناسبت ورود اشکان دیدم که فوق العاده بود :)
۲۴ آبان ۱۳۹۵
کاملا درست میفرمایید آقای قاسم‌پور. همه چیز به زمان نیاز داره.
سحر جان ممنونم که خواندی:)
۲۵ آبان ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید