در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نماینده گروه اجرایی درباره نمایش قیطریه: "قطریه" نمایشی زنانه است / شقایق دهقان به صحنه رفت نازیار ع
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:11:56
"قطریه" نمایشی زنانه است / شقایق دهقان به صحنه رفت
نازیار عمرانی با ارائه توضیحاتی گفت: پائیز 93 این متن را در مورد هفت زنی که خواسته و ناخواسته مسیر زندگی‌شان تغییر کرده است را نوشتم.
او ادامه داد: بر اساس مشورت‌هایی که با الهام پاوه‌نژاد داشتم، کاراکترها به پنج شخصیت کاهش پیدا کرد. بهار 94 این نمایشنامه را به نام "پنج روایت عاشقانه زنانه" با بازی الهام پاوه‌نژاد، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، نیکی مظفریان و پریسا قهرمانی نفع بنیاد برکت خوانش شد.

بازخوردهای بسیار خوبی از این اجرا دریافت کردم و از همان زمان تصمیم به اجرای آن گرفتم.عمرانی خاطرنشان کرد: اکنون این متن با عنوان "قیطریه" از 10 دی‌ماه در تئاتر باران به صحنه رفت؛ اما باید بگویم تنها بیست درصد آنچه در نمایشنامه‌خوانی داشتیم باقی مانده و متن تبدیل به اثری کاملا جدید ... دیدن ادامه ›› شده است.

ما در این نمایش علاوه بر مونولوگ، کنش نمایشی دیالوگ هم داریم.این کارگردان تئاتر افزود: در طول سال‌های زندگیم کاملا مستقل زندگی کردم و توانستم زندگی‌ام را پیش ببرم. در این میان تصمیماتی گرفتم که مسبب آنها خودم هستم. بنابراین این پنج زن، بخشی از کاراکتر من را دارند.

عمرانی با اشاره به تغییر بازیگران نمایش گفت: در این اجرا شقایق دهقان، گیتی قاسمی، معصومه رحمانی، فرزانه سهیلی و ملودی آرام‌نیا نقش‌آفرینی می‌کنند. علاقمند بودم بازیگران قبلی حضور داشته باشند اما هر کدام به دلایلی نتوانستند در این اجرا همراه ما شوند.

نمایش "قیطریه" 10 دى تا 7 بهمن ماه ساعت 18:30 به مدت 80 دقیقه در تئاتر باران به صحنه می‌رود.