در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حسین ایرجی درباره نمایش محفل بی‌عاری: فریندخت زاهدی در مورد نمایش«محفل بی عاری گفت؛ تاثیرگذاری اثر نمایش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:19:33
فریندخت زاهدی در مورد نمایش«محفل بی عاری گفت؛

تاثیرگذاری اثر نمایش اهمیتی زیادی دارد
؟ در مورد نمایش «محفل بی عاری» گفت: «موضوع نمایش«محفل بی عاری» یک اتفاق تاریخی است که با روند و ریتم و آهسته ای که در اثر وجود دارد، به نظر می رسد رنج تاریخی که این افراد کشیده اند را به خوبی منتقل کرده اید. طراحی صحنه را خیلی دوست داشتم و کار ابداعی جالبی بود و استفاده درستی کرده بود».
او گفت: «بازیگران و لباس و گریم شان انتخاب های درستی بود. ژست های پست مدرن اصولا خیلی ژستوآل است و کارگردان نمایش «محفل بی عاری»از ژست های درستی استفاده کرده است».
او ادامه داد: «در نمایش «محفل بی عاری» فضا و آمبیانش مناسب به درستی خلق شده بود و مخاطب را کاملا در حال و هوای درست قرار می گیرد و این نکته اهمیت زیادی دارد که اثر ثاتیر خودش ... دیدن ادامه ›› را بگذارد».
بازیگران نمایش «محفل بى عارى» به ترتیب حروف الفبا: عرفان ابراهیمى، الهه افشارى، الاهه بخشى، مجتبی رجبى، علیرضا ساوه درودى، مهرداد مصطفوى، پرهام یداللهى هستند.
سیاوش بهادرى راد ( طراح )، على نصر(دستیارکارگردان و برنامه ریز) ، فرشید شایسته ( دستیار کارگردان)، محمد قدس (مشاور تهیه)، نسرین خرمى(طراح لباس)، امیر صدیقیان (آهنگساز)، مجتبی رجبى ( مشاور صحنه و ساخته دکور)، مهدى دوایى (طراح گرافیک)، عابس خلقى (طراح نور )، الهه حاجی زاده (مشاور امور رسانه)، امیر قالیچی( تبلیغات مجازی) غزاله رفیعى (منشی صحنه) دیگر عوامل این نمایش هستند.
نمایش «محفل بی عاری» هرروز به جز شنبه ها ساعت 20 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهربه صحنه می رود. علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند از روز چهارم اردیبهشت ساعت 20هر روز غیر از شنبه‌ها به تئاتر شهر مراجعه کنند. همچنین می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال
گلشن قربانیان این را خواند
رضا تهوری و الاهه بخشی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید