در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آزاده ملک زاده درباره نمایش گفت و گوی برجای ماندگان: مجید اسلامى/ منتقد: «گفت و گوى برجاى ماندگان» را دوست داشتم. متن، کارگ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:46:05
مجید اسلامى/ منتقد: «گفت و گوى برجاى ماندگان» را دوست داشتم. متن، کارگردانى و بازى ها باظرافت و همگن بود.

هانیه توسلى/بازیگر: یک نمایش خلاقانه با فضاسازى و کارگردانى جذاب و بازى هاى درجه یک.

بهناز جعفرى/ بازیگر: وقتی نمایش «گفت‌و‌گوی برجای‌ماندگان» را دیدم، احساسی مشابه احساسم حین تماشای قسمت اول فیلم متریکس داشتم. برایم خیلی عجیب بود که چنین شباهتی میان آن کار با آن بضاعت‌ها و توانایی‌های سینمایی و این اجرا، با این بی‌بضاعتی و فقر تئاتری برای من چنین نقطه مشترکی را ایجاد کرد.

رضا گوران/نویسنده و کارگردان: دعوتید به دیدن و دیگرگونه دیدن و به گپ نشستن در برابر آثاری که هنوز دغدغه شان وفاداری به هنر و داشتن پاسخ برای تاریخ است.

کیوان سررشته/نویسنده، مترجم و کارگردان: نمایش قدمی است به جلو برای گروهی که هر کارش (حتی مدیریتش بر یک سالن تئاتری) را نه در واکنش ... دیدن ادامه ›› به خواست دیگری (تماشاچی، بازار، منتقد) که در راستای هویتی که برای خود تعیین کرده پیش می‌برد.

صالح تسبیحى/هنرمند و روزنامه نگار : «گفت‌وگوی برجای ماندگان» یک هذیان تلخ استخوان‌دار است که لزوما برای «برجای ماندگان» نوشته و کار شده. متن محمد زارعی، با سبک کارگردانی میلاد شجره به خوبی چفت و بست پیدا کرده تا دو گونه انسانی، مخاطب این نمایش باشند[...] دو گروه و تمام؛ کسانی که نمایش را دوست دارند و کسانی که چندانش نپسندیده‌اند.

هاجر سعیدى/مدرس و پژوهشگر فلسفه هنر: «گفت و گوى برجاى ماندگان» فرصت نابی است که در بهبوهه تئاترهای آسان‌دریافت و سرگرمی‌ساز به ظاهر حرفه‌ای کم‌تر اثر هنری به مخاطبش ‌هدیه می‌دهد. شما را دعوت می‌کنم به دیدن اجرا، به در معرض قرار گرفتن و شنیدن صدای سرمدی موج نو در بطن
تماشاخانه شهرزاد.

علیرضا شیخان/نویسنده و کارگردان: گروهی که گفت و گوی برجای ماندگان را بر صحنه آورده به نظر من رابطه ی کلیشه ای بین اجرا و تماشاگر را به چالش می کشد. گروه تمام تلاش خود را می کند تا دغدغه ی نمایش خود را با همه ی توان با مخاطبش در میان بگذارد و او را با خود همراه کند.

جاوید قائم مقامى/بازیگر : ‘گفت‌وگوی برجای‌ماندگان’ اثرى جسور است که هر چند داستان آینده را نشانه رفته اما به گمانِ من کلاژی مدرن از وضعیت بشر (ما) در برهه کنونى است.
ذوق زده و ساناز همتی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید