در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | آوای بورالان: هتل آماری رزیدنس پاتایا هتل آماری رزیدنس پاتایا (Amari Residences Pat
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:40:37
هتل آماری رزیدنس پاتایا
هتل آماری رزیدنس پاتایا (Amari Residences Pattaya)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره‌ای است که می‌توانید در تور پاتایا در آن اقامت کنید. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.
هتل آماری رزیدنس بین پاتایا و جومتین قرار گرفته و در مجموع 173 اتاق میهمان و سوئیت دارد که همگی مبله هستند. در تور پاتایا به شما توصیه می‌کنیم این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید. اتاق‌های این هتل تهویه مطبوع کارآمد و مبلمان راحتی دارند. سوئیتهای هتل دارای بالکن و آشپزخانه هستند. سرویسهای بهداشتی دارای وسایل بهداشتی رایگان و دوش هستند. برخی سرویسها دارای دید رو به دریا و وان نیز هستند. در ضمن تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، گاو صندوق و میز ناهارخوری نیز در اتاق‌های این هتل برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته است.
سالن همایش‌های پاتایا با ماشین چند دقیقه تا هتل آماری رزیدنس فاصله گرفته است و ساحل Cosy نیز پیاده تا هتل 10 دقیقه فاصله دارد. خیابان Walking Street نیز تنها 7 دقیقه با این هتل فاصله داردکه از مزیت‌های آن به شمار می‌رود. ساحل سنترال فستیوال نیز در فاصله 3.7 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.
از امکانات ورزشی این هتل می‌توان استخر روباز، سونا و جکوزی، زمین گلف، سالن بدنسازی و ماساژ را نام برد.
https://dorezamin.com/tours/pattaya-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A7
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید