در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شیرین میرزانژاد درباره مونولوگ مارکس در سوهو، نمایشی درباره‌ی تاریخ: با سلام به اطلاع مخاطبان گرامى مى رساند، طرح بهاى بلیت نمایش مارکس
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:48:59

با سلام
به اطلاع مخاطبان گرامى مى رساند، طرح بهاى بلیت نمایش مارکس در سوهو در راستاى اهداف گروه تئاتر اگزیت جهت حمایت از مخاطبان و فراهم آوردن امکان تهیه ى بلیت براى تمام مخاطبان از تمامى اقشار برقرار شده است. استفاده از کدهاى خرید هیچ گونه محدودیتى در انتخاب صندلى هاى سالن ایجاد نمى کند و مخاطبان در خرید بلیت با استفاده از هر یک از کد ها، در انتخاب تمامى صندلى هاى سالن آزاد هستند.
شیرین میرزانژاد
مسئول اجرایى گروه تئاتر اگزیت
چند روز قبل این شانس رو داشتم که هر دو نمایش " من موجودی احساساتی هستم" و " مارکس در سوهو" رو ببینم. هردو نمایش براساس دغدغه های اجتماعی ناشی از گسترش فرهنگ حاکمیت سرمایه داری و نه حاکمیت انسان نوشته و اجرا شدند. من موجودی احساساتی هستم به چگونگی رفتارهای مردسالار در عرصه قانون گذاری و اجر و فرهنگ عمومی در تمام جهان پرداخته و با برجسته نمائی نقاط همچنان تاریک فرهنگ جهانی در مواجهه با زنان می پردازد.
مارکس در سوهو به تعریف و تفسیر اندیشه سوسیالیزم بر اساس آموزه های فلسفی و نه اجرائی کمونیسم پرداخته است و ضمن باز شمردن نقاط ضعف جوامع کاپیتالیستی؛ همچنان از ایده گسترش رفاه اجتماعی براساس نیازهای انسان دفاع می کند.
در مجموع پس از اتمام این دو نمایش نتوانستم اجرای خوب هنرمندان استیج و کارگردان خوش فکر آن را مورد تحسین قرار ندهم. برخی عناصر همانند ... دیدن ادامه ›› انتخاب یک بانو برای ایفای نقش مارکس؛ بسیار هوشمندانه و عالی بود. تاریک و روشن کردن صحنه نیز به منظور ارائه نقاط تاریک و روشن هر رویداد و تفکری؛ یکی دیگر از انتخاب های هوشمندانه کارگردان خوش فکر مهرداد خامنه ای بود.
۰۷ دی ۱۳۹۶
سپاس از حسن نظر شما جناب روشن
۰۷ دی ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید