در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیرحسین ناظم زاده درباره پروژه مولتی مدیا درباره خشونت: موسیقی: موسیقیِ پرفورمنس مولتی مدیای درباره خشونت محصول ماه‌ها بداهه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:33:15
موسیقی:
موسیقیِ پرفورمنس مولتی مدیای درباره خشونت محصول ماه‌ها بداهه نوازی اعضای گروه «Red room» است. این گروه تلاش کرده تا در همشنینی‌هایِ سازی در فضایی کاملا بداهه به رنگ‌ها و فضاهایی با موضوع خشونت دست پیدا کند. شاید مهمترین ویژگی که کارکرد گروه را معنا می‌کند؛ نگاهی کارگاهی و تا حدی آزمایشگاهی به موسیقی‌ست. این فضای سازها را از صدادهی مرسوم و متداول خودشان دور کرده و نوازنده‌ها را به جستجوی شخصیتی تازه از سازهایشان واداشته است. بدیهیست که تمامی این تجربیات در فضا و اتمسفر کلی اجرا معنا پیدا می‌کند و شکل‌گیری یک تریو با دو پیانو و یک گیتار بیس چالش‌های نامتعارفی را در مقابل گروه قرار می‌دهد که به واسطه‌ی روح حاکم بر کلیت اثر می‌تواند به کارکردی درست در یک کلیت برسد.
.........................................................................................................
هنرهای تجسمی:
هر آنچه از نظر روانی برای فرد رخ می دهد, در واقع برای او اتفاق افتاده است. فشارهایی که به دلایل گوناگون, خواسته یا ناخواسته بر روان خود وارد می کنیم, از عمیق ترین و دردناک ترین نوع خشونت هستند. تلاش هایی که برای رهایی از نیروی قوی سوپرایگو انجام می دهیم, سعی برای فراموش نمودن ناکامی ها, تقلا برای بی عیب و نقص بودن, تظاهر به کنار آمدن با احساسات ناخوشایند و سرکوب نارضایتی ها, همه و همه خشونت علیه خودمان هستند. گویی در تمام طول عمر در ... دیدن ادامه ›› حال جدال با ناهشیارمان هستیم.
در این مجموعه سعی نموده ام این درگیری و تلاش های درونی را به نمایش درآورم
.....................................................................................................................
اجرا:
حصار - نا در حصاریم؛ حصار خانواده که هستی ما را شکل داده است. حصار اجتماع و قوانینی که برای برآوردن نیازهای خود مجبور به پذیرش آن هستیم. حصار کلمات برای اندیشیدن، خصار عشق و ...

آزادی - انسان محصور در تمام طول زیسته‌ی تاریخ سازش، در پی معنا کردن دوباره و چندباره‌ی کلمه رهایی است و زندگی را بدون آن بی معنی می‌داند.

خشونت - انسان محصور که در پی آزادی است می‌جنگد، شاید جنگی مذبوحانه و بی نتیجه و بی پایاناما می‌جنگد.

اجراگران در این پروژه چیزی جز این سه کلمه را زندگی نمی‌کنند.
عاطفه گندم آبادی و امیر این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید