در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رضا قاسم پور درباره نمایش تناسخ ۳ تا ۳۵ تومن: اول اینکه این کار بی شک ضعیف ترین کار امیر علی نبویان بعد از کارهای قو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:46:54
اول اینکه این کار بی شک ضعیف ترین کار امیر علی نبویان بعد از کارهای قوی اش مثل ناگهان پیت حلبی و ریش فیدل غبغب مرکل بود... این رووو در نظر داشته باشید فعلا تا بریم سر اصل موضوع.بازی همسر گرامشون هم که چنگی به دل نمی زد و با تمام تلاشی که در بازی هومن حاجی عبدالهی عزیز دیدم ایشون رو هم در حد این نقش ندیدم بگذریم که واقعا تلاش خودشوو کرده بود اما ای کاش _نظر کاملا شخصیه_هدایت هاشمی جای ایشون این نقش رو بازی می کردند.تعداد نریشن های نمایش خیلی زیاد بود به نظرم باید جای نریشن ها خود بازیگرها رو می اوردند، اگه خود بازیگرا مثل هدایت هاشمی(با لهجه شیرین مشهدی) ،رویا میرعلمی ، بهارکاتوزی،کمند امیرسلیمانی و بهاره رهنما یا حتی بازیگرای آماتور به کار اضافه میشدند کار بهتری از آب در میومد.پرده آخر یا همون اپیزود آخر کاملا ول بودوو خلاصه شده بود در چند تا نریشن که اصلا کیفیت صداشون خوب نبود و واضح نبود دارند در مورد چی حرف میزنند دقیقا.اما همچنان با یه متن قوی و جون داری با تم قجری روبروی هستیم که از مزیت های کار آقای نبویانِ.براش آرزو موفقیت می کنم. به گروه هم خسته نباشید می گم.

در آخر یه نقد اساسی دارم به سالن پالیز که بخدا جای نفس کشیدن در سالن نبود ... دوستان، سالن نمایش خیلی گرم بود تهویه مناسب نداشت و کم کم داشتیم می پختیم... لطفا برای خنک کردن و مناسب کردن تهویه سالن اقدامی بفرمایید که حداقل تماشاگران بعدی اذیت نشوند و با فراغ بال و آسودگی خاطر به دیدن این نمایش بنشینند.
نمایش ناگهان پیت حلبی نوشته امیر علی نبویان هست. کارگردانی کوروش سلیمانی هست که از یک متن متوسط کار قابل قبول و موفقی ارائه میده. جناب نبویان نویسنده خوبی هستند ولی در نمایشنامه نویسی تازه کارند و کارگردانی و بازی هم که... (چیزی نمی گویم)
۲۹ تیر ۱۳۹۷
سلام . عذرخواهی میکنم . من میتونم شماره شمارو داشته باشم ؟
۱۳ آذر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید