در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شاهو منبری درباره گردش سقراطی |برنامه دهم: جنگل جوارم و گفتگویی با موضوع مهاجرت|: درود بر شما گردش های سقراطی تیوال راهی است برای آغاز گفتگو. نه فقط گف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:34:19
درود بر شما
گردش های سقراطی تیوال راهی است برای آغاز گفتگو. نه فقط گفتمان که به اعتقاد من محملی است برای تمرین گفتگو. بشنویم و بگوییم، یاد بگیریم و یاد دهیم. ایده ها و آرمانهایمان را در معرض آزمون قرار دهیم، ارتقا دهیم یا تصحیح کنیم و اینگونه است که لذت گفتگو را هرچه بیشتر درک خواهیم کرد.
به هم تیوالی های نازنینم پیشنهاد می کنم در اولین گردش بعدی شرکت کنید و تجربه آن را به خود هدیه کنید. لازم نیست که همچون جلسه ای اداری به جمع بندی برسیم، لازم نیست عقیده ای را رد یا تایید کنیم، لزومی برای مخالفت با هم نداریم. فقط کافی است در فضایی دوستانه عقیده خود را بیان کنید و مطمئن هستید که دوستان شما نظر شما را محترم می دارند و با گوش جان ، حتی اگر با نظر شما موافق نباشند ، سخن شما را می شنود. چه جمعی از این بهتر ؟
به این جمع دوستانه حضور استاد عزیزم ، آقای خراسانی را نیز بیفزایید و تصور کنید که سخنوری همچون ایشان ، تا چه حد به پیشبرد گفتگو کمک می کنند.
از شانس خوب ما این گردش همراه شد با یک هوای عالی پاییزی در جنگلی به غایت زیبا همراه با غذایی مطبوع و میزی که به گرد آن به بحث نشستیم. هر از گاهی برگی خزان خورده نیز به میانه بحث فرود می آمد و خنکای فرح بخش جنگل ، لذت پاییز را به جانتان هدیه می داد.
روزی خاطره انگیز شد به لطف برنامه ریزی خوب دوستان نازنینم امین مهدوی و نیکا نصیری
سپاس بسیار