در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رامین غفرانی درباره نمایش دلقکهای غمگین: صحبتی با روابط عمومی این کار: جناب محمدجواد خواجه، این اتفاق که یک دف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:28:24
صحبتی با روابط عمومی این کار:
جناب محمدجواد خواجه، این اتفاق که یک دفعه یکسری افراد عضو تیوال بشوند و در همان لحظه در مورد کار کامنت بگذارند و از کار تعریف کنند اتفاقی طبیعی نیست. اتفاق جدیدی هم نیست. هر چند وقت به چند وقت در صفحه ی یک نمایش اتفاق می افتد. و همیشه در صفحه نمایش هایی اتفاق می افتد که عوامل آن مخصوصا روابط عمومی و مسئول تبلیغات آن نمایش از دنبال کنندگان تیوال نیستند، و با توجه به اینکه شناختی از رفتار کاربران این فضای اجتماعی ندارند، راحت ترین فکری که برای تبلیغ کارشان به ذهنشان می رسد ایجاد یکسری اکانت فیک و یا در بهترین حالت درخواست از یکسری از دوستان برای ساختن اکانت تیوال و قرار دادن نظر در صفحه نمایششان است. آن هم نظری که به صورت شدید اقدام به تعریف از نمایش میکنند که گویی این نمایش کوچکترین نقطه ضعفی نداشته است.
در مورد این نمایش هم این اتفاق افتاده است. که بنده و دیگر دوستان دنبال کننده دیوار تیوال ظن قوی داریم که این حرکت به عنوان ابزاری تبلیغاتی برای شماست. و از آنجایی که این روش تبلیغاتی بسیار ناشیانه، منسوخ و توهین آمیز می باشد، باعث اذیت و آزار کاربران میگردد. و نه تنها باعث جذب مخاطب نخواهد شد بلکه دافعه شدیدی هم ایجاد میکند. چرا که معمولا افرادی که با مشاهده نظرات این بخش اقدام به انتخاب کار میکنند، با مشاهده این حرکت از تماشای اثر صرف نظر میکنند.
این اتفاق اولین بار نیست که در تیوال می افتد و معمولا هم بعد از اعتراض کابران به این حرکت این توجیه از طرف عوامل کار آورده می شود که ما هر شب از کاربران تقاضا میکنیم بروند و در تیوال نظر دهند و یا اینکه ما تبلیغاتمان طوری است که افراد تئاتر اولی را به تماشای اثر میکشانیم و .... که خب بسیار ... دیدن ادامه ›› نمایش هایی را دیده ایم که تئاتر اولی را به تماشا دعوت کرده اند و یا انتهای نمایش خواهش کرده اند در تیوال نظر دهید اما هیچ گاه در این نمایش ها هجوم اعضای تازه وارد به این صورت که در اینجاست اتفاق نیفتاده است!
حال دوستانه عرض میکنم چنانچه میخواهید به کارتان ضربه وارد نشود هر چه سریعتر جلوی این کارها را بگیرید و اقدام به توجیه نفرمایید.
چرا که این افراد هستند که به قول خودتان باعث زیر سوال بردن زحمات گروه میشوند نه افرادی که با نقدهایشان بازخورد به عوامل کار میدهند تا هر چه سریعتر عوامل بتوانند نقص ها و کاستی ها را برطرف کرده تا مخاطبین شب های بعد خود را راضی تر بدرقه کنند.
و اگر هم به احتمال ضعیف شما و سایر عوال اقدام به چنین حرکتی نکرده اید، بدانید یکسری افراد با اکانت های تازه و تعریف های غلو آمیز قصد ایجا دافعه دارند! پس هر چه سریعتر راه خود را از این افراد جدا کرده و اقدام به توجیه شان نفرمایید. و در همینجا اعلام کنید که این افراد تازه وارد قصد ضربه زدن دارند تا کاربران بدانند این شیوه تبلیغ شما نیست بلکه شیوه تخریب دشمنانتان است!! تا این کامنت ها دافعه ای برای کاربران ایجاد نکند.

و در پایان هم اینکه ما تیوالی ها غالبا دوستان فعالمان را در تیوال از نزدیک میشناسیم و اتفاقا بعضا از برنامه هایشان که برای دیدن چه نمایشی میروند اطلاع داریم پس تهمت دروغگویی به آنها را هرگر باور نمیکنیم.
با آرزوی موفقیت برای شما و سایر عوامل.
بله جناب غفرانی عزیز بنده حتی نمی دونستم که دوستانی توی تیوال هستند که بدون دیدن یک نمایش به بدترین شکل ممکن اون نمایش رو تخریب میکنند و نسبت به عزیزانی که شاید این نمایش و گروه اون باعث شده برای اولین بار تئاتر ببینن و عضو های جدید مخاطبان تئاتر کشور بشن موضع بگیرن . خوشحالم که چیزی به دانشم اضافه شد . ممنونم . همچنین خوشحالم نمایش دلقک های غمگین انقدری بوده که یک سری دوستان بدون دیدن اون هم به وجد بیان . شاد باشین . و اینکه من شما عزیز دل رو هم به دیدن این تئاتر دعوت میکنم
۰۸ آبان ۱۳۹۷
من به همه شما عزیزان ارادت دارم و هرگز اسم کسی رو نیاوردم . یک اینکه خدا رو شکر وضعیت فعلی ما وضعیت خوبی بوده و به لطف خدا مخاطبان زیادی داشتیم . بله جناب لهاک عزیزم رو بنده مشاهده کردم و اینکه به نظرم ایشون به صورت خیلی خوبی نقد کرده بودن من دستشون رو میبوسم . بنده فرق تخریب و نقد منصفانه رو بسیار خوب متوجه میشم و ممنونم از دوستانی که به خوبی و درستی هم عیب های کار ما رو میگن و هم نقاط مثبت اون رو این باعث افتخار ماست و حتما هم سعی میکنیم که تصحیح کنیم اشکالاتمون رو اما همه میدونیم دوستانی هستن که تشریف نیاوردن کار رو ببینیم و برای من اصلا قابل هضم نیست این بد گویی های افراطی رو . دست تک تکتون رو میبوسم و با افتخار دعوت میکنم دوستانی که ندیدن کار رو تشریف بیارن ببینن منت بر سر من میذارن . خوشحال میشم جناب لهاک عزیز هم یک بار دیگه این مایش رو ببینن که اگر اشکال دیگه ای هست نقد بفرمایند . باز هم میگم دست تک تک شمما که مارو به درستی و همراه به خوبی ها و بدی ها نقد میکنین رو میبوسم و بهترین ها رو براتون ارزو مندم . شاد باشین
۰۸ آبان ۱۳۹۷
برای خراب کردن، خوب حمله مکن، بد دفاع کن
۰۹ آبان ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید