در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد.
تیوال | بهناز درباره نمایش بینوایان: با سلام و عرض خدا قوت به جناب آقای پارسایی و تیم خوبشون در نمایش موزیک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:43:46
با سلام و عرض خدا قوت به جناب آقای پارسایی و تیم خوبشون در نمایش موزیکال بینوایان
من نمایش الیور توییست ایشون را هم دیدم و خیلی لذت بردم .کیفی که از دیدن الیور توییست نصیبم شد باعث شد توقع من و خیلی ها از ایشون بیشتر بشه و وقتی شنیدم که قراره بینوایان را هم به نمایش بگذارن برای روز سوم اجرا برای خودم و خانواده بلیط تهیه کردم. ولی متاسفانه این کار با همه زحمتی که مشخص بود براش کشیده شده بود انتظارات را برآورده نمی کرد.خیلی خلاصه به برخی موارد مهم اشاره می کنم:
- یک کار تمام موزیکال، شاخص اصلیش بازیگرانی با صدای خوب و مهارت در خواندن است. (مثل آقای خطیبی)من از طرفداران پر و پا قرص آقای پارسا پیروز فر هستم ولی ایشون در این نمایش به دلیل همین محدودیت نتوانست توان واقعی خودش رو نشون بدهد.از صدا و خواندن آقای نوید محمد زاده که دیگه .... ایشون بازیگر توانمند و قابلی هستند ولی شاید بهتر بود شخص دیگری به دلیل نیاز به خواندن، این نقش رو بازی می کردند.
انتخاب آقای هوتن شکیبا مثل همیشه عالی بود(ایشون یک بازیگر تئاتری فوق العاده است.) و همچنین خانم سحر دولت شاهی هم با حرکات خوب رو صحنه و توان خواندن بهتر از بقیه بودند. اشکال بعدی صحنه نمایش بود. سالن زیبا و بزرگ هتل اسپیناس برای اجرای همایش های علمی، فرهنگی و ... خیلی خوبه ولی تئاتر خیلی تخصصیه .با این که من در ردیف خوبی در همکف نشسته بودم چهره بازیگران اصلا مشخص نبود. صدا مناسب نبود سن نمایش چون مثل تالار وحدت قابلیت جابجایی و تغییر و چرخش نداشت مجبور بودیم یک نمایش 2 ساعته را با یک دکور تکراری ببینیم تا جایی که مدام احساس در کشتی بودن به آدم دست می داد. کاش این نمایش را باز هم در تالار وحدت و به صورت نیمه موزیکال اجرا می کردند. رد و بدل شدن مکالمات معمولی بین بازیگران با صدای نه چندان حرفه ای با آواز و موسیقی کار رو خیلی خسته ... دیدن ادامه ›› کننده کرده بود.شاید رمز موفقیت الیور توییست انتخاب سالن مناسب، خواننده های اپرای خوش صدا و 100 درصد موزیکال نبودن باشد. با همه انتقاداتی که شد، باز هم اگر آقای پارسایی نمایشی بسازند خواهم رفت چون ایشون کاری را شروع کردند که شاید خیلی ها توان و جسارتش را نداشته باشند. این موارد هم که ذکر کردم با توجه به علاقه ای که به کارهای ایشون دارم در جهت ارائه بازخورد به عنوان یک فرد علاقه مند به تئاتر ارائه کردم.