در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رضا صادقی: کتاب پرتره از صفر منتشر شد. همانگونه که شاید در جریان باشید محمد رضا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:43:09
کتاب پرتره از صفر منتشر شد.
همانگونه که شاید در جریان باشید محمد رضا صادقی معروف به رضاصاد عکاس و مدرس ایرانی مدتی بود مشغول تالیف کتاب جدیدش به نام پرتره از صفر بود. پرتره از صفر کتابی است برای کسانی که می خواهند کسب و کار مبتنی بر عکاسی پرتره خود را داشته باشند؛ اما دقیقا نمی داند باید از کجا شروع کنند.
خبر خیلی خوب اینکه محمدرضا صادقی کتاب پرتره از صفر خود را به صورت رایگان منتشر کرده است. به گفته خودش: " دوستان و همکاران من توصیه می کردند که کتاب پرتره از صفر را به فروش برسانم و آن را به رایگان منتشر نکنم. اما چون اعتقاد دارم زیباتر از عکاسی و به تصویر کشیدن زیبایی ها ، یاد دادن عکاسی به کسانی است که دوست دارند زیبایی ها را به تصویر بکشند ، و از آن جایی که هدف دوم من پول است و اهداف اولم آموزش ، لذا کتاب پرتره از صفر به را رایگان منتشر کردم.

پرتره از صفر در دو فصل تالیف شده. در فصل اول این کتاب شما با فنون عکاسی متداول در عکاسی پرتره می شوید . فنونی که شاید در کتب دیگر هم به توان آن را مشاهده کرد. اما چیزی که کتاب پرتره از صفر رضاصاد را از تمام کتاب های موجود در بازار متمایز می کند فصل دوم این کتاب است . در این فصل محمد رضا صادقی نکاتی را در رابطه با انجام یک پروژه عکاسی پرتره از صفر تا صد بیان کرده است. نقاطی که احتمال من در هیچ کتاب دیگری نمی توان مانند آن را یافت.
مثلا ... دیدن ادامه ›› در این فصل به شما آموزش داده میشود که چگونه با یک مدل به صورت حرفه ای رفتار کنید؛ چگونه از مدل ها برای عکاسی درخواست داشته باشید ؛ مسائل مالی در عکاسی پرتره به چه صورت است و به عنوان یک عکاس باید چه کاری انجام دهیم که سرمان کلاه نرود مسائل بی نظیر دیگری که فقط در این کتاب می‌توان یافت.

نویسنده این کتاب توصیه کرده اگر حتی به فنون عکاسی پرتره مسلط هستید برای خواندن فصل دوم این کتاب هم که شده آن را دانلود کنید. پرتره از صفر همین الان در سایت رضاصاد قابل دانلود میباشد و شما میتوانید از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید:

http://rezasadeghi.net/portrait-from-zero/
*مریم* و امیر مسعود این را خواندند
الهه الف و امیرمسعود فدائی این را دوست دارند
سپاس بابت به اشتراک گذاری آموخته های ارزشمندتان
۱۶ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید