در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محسن ذهب زاده درباره نمایش زندگی در تیاتر: افتضاح تیاتر مستقل در اجرای این نمایش! پارسال این کار را در پردیس شه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:54:36
افتضاح تیاتر مستقل در اجرای این نمایش!
پارسال این کار را در پردیس شهرزاد دیده بودم از نمایش های خوبی که مهجور مانده بود. پریشب مجددا به تماشایش رفتم، در ردیف یک نشسته بودم ولی شاهد یک افتضاح بودم! جمعیت خارج از ظرفیت از تعداد صندلی ها بیشتر بود! فکر می کنم فروش خارج از ظرفیت که البته در اکثر سالن ها عمومیت دارد بزرگترین توهین به مخاطبان تیاتر است ! ضمن اینکه فقط در نظر بگیرید حین اجرا یک حادثه مثل آتش سوزی یا زلزله در حین اجرا اتفاق بیافتد تصور کنید چه فاجعه ای در هنگام تخلیه سالن در انتظار ما خواهد بود و بعد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ مدیریت سالن؟ تیوال؟ شهرداری؟ یا... و هنرمندانی که این صحنه ها بارها را دیده اند مانند همیشه فقط ابراز تاسف می کنند از اتفاقی که افتاده! آقای صیادبرهانی در پایان اجرا گفتند که این حجم از فروش بلیط برای پول نبوده بلکه برای اینکه افراد بیشتری بتوانند به تماشای نمایش بنشینند! به نظرم یک مغلطه است! شما نمی توانید مثلا بازی فینال جام جهانی را در استادیوم معمولی برگزار کنید! اگر تقاضا برای دیدن نمایش شما زیاد است فکر بهتری کنید!
مردم اگه عاشق تیمشون باشن تو اسادیوم حاضرن رو نور افکن ورزشگاه بشینن ، من یه بازیگرم فقط، وقتی روی صحنم میشنوم میبینم حستون میکنم نه برای پول فقط نه...
۲۴ آذر ۱۳۹۷
جناب صیادبرهانی عزیز صحبت از عشق به تیاتر نیست که من خودم عاشق تیاتر هستم عرض بنده رعایت استانداردهاست! چطور است که در سالن های سینما همچین اتفاقی نمی افتد؟ اشاره کردم که اگر خدایی ناکرده فقط یک اتفاق مثل اتش سوزی اتفاق بیافتد چه جوابی خواهیم داشت؟ اینکه در این ازدحام چند عاشق تیاتر سوختند و چند نفر زیر دست و پا له شدند؟ صحبت اینجاست که آیا در قرن بیست و یکم هنوز ما باید بدنبال آزمون و خطا کردن باشیم؟ طعم یکسری تلخی ها را بچشیم و بعد به فکر چاره باشیم؟
۲۴ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید