در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نماینده گروه اجرایی درباره نمایش بی صدایی: بی‌صدایی/ صحنه: پیشنهاد تئاتر منتشر شده در شماره ۳۳۵، روز دوشنبه ۱۹ ف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:33:55
بی‌صدایی/ صحنه: پیشنهاد تئاتر
منتشر شده در شماره ۳۳۵، روز دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

«بی صدایی» فروردین و اردیبهشت امسال در تئاتر شهربه روی صحنه می رود.

سازندگی: نمایش «بی‌صدایی» به کارگردانی آزاده شاهمیری بعد از چندین اجرا در جشنواره‌ها و تئاتر‌های خارجی سرانجام در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

«بی‌صدایی» به کارگردانی آزاده شاهمیری و نویسندگی مشترک سهیل امیرشریفی و آزاده شاهمیری از امروز، ساعت ۲۰ در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر ... دیدن ادامه ›› اجرای خود را آغاز می‌کند. شادی کرم‌رودی و آزاده شاهمیری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و ساخت ویدیوهای این نمایش را سهیل امیرشریفی بر عهده داشته است. در خلاصه نمایش آمده است: «در بهار ۱۴۴۱ نوا در گفت‌وگو با مادرش گذشته‌ای را که درست به خاطر نمی‌آید، از طریق تصاویر باقی‌مانده بازسازی می‌کند.»

«بی‌صدایی» پیش از این و در سال ۹۶ در فستیوال هنر بروکسل، بخش اصلی فستیوال تئاتر ادینبورو، فستیوال تئاتر اشپکتکل زوریخ، فستیوال تئاتر کرالا و تئاتر اوزین ژنو اجرا شده است. این نمایش پس از اجراهای جهانی خود برای نخستین‌بار در فروردین و اردیبهشت ۹۸ در تهران اجرا می‌شود و در خرداد پیشِ رو اجراهای خود را در فستیوال تئاتر فِست‌وُخن وین ادامه خواهد داد.
امیر مسعود این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید