در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | طاهره قاسمیان درباره اپرای حلاج، کنسرت پرواز همای: سلام نقد دارم به تیوال در نحوه اطلاع رسانی بعد خرید بلیط ؛ یه ادرس م
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:46:47
سلام
نقد دارم به تیوال در نحوه اطلاع رسانی بعد خرید بلیط ؛ یه ادرس مبهم مجموعه نیاوران ، حیات هنر نوشته و اصلا راههای ارتباطی از ورودی ها رو درج نکرده . در حالیکه اون‌مجموعه به اون وسیعی شب گذشته به خاطر این بی برنامگی همه در خیابونهای اطراف دنبال ورودی کنسرت میگشتن و بدیش هم این بود که اطلاعاع رسانی نسده بود پارکینگ های مجموعه برای کنسرت راه نمیدن ! به همین دلیل کنسرت با حدود ۴۰ دقیقه تاخیر شروع شد حدودای ۱۰.۱۰ و بدیش این بود که پرسنل کنترل رو ورودی نداشتن و در طول کنسرت همچنان تردد بود !!!
باکسهای کناری ردیف ۱ هم قیمت باکسهای وسط هست اما نخرید چون عین کوچه تمام وقت توش تردد هست پرسنل هم خودشون رعایت نمیکنن .
صدابرداری امسال بسیار کم کیفیت بود میکروفن همای سوت میزد و صدای همنوازان و سولیست زن بی کیفیت اما بلند بود .
برخلاف برگزاری بسیار حرفه ای سال گذشته در سعد اباد ، امسال برگزارکننده فقط پول گرفته و کنترلی رو مدیریت شب برگزاری نداشت.
گروه موزیک هم پشت یه پرده است و بدترین مکانیابی براش شده طوریکه برا معرفی باید بلند شن بیان پشت تماشاچیا تا ۱دقیقه دیده شن ...
اجرای همای مثل همیشه مسلط بود و گروه نمایش خانم تغییر داشته فکر کنم چون حرکات و هماهنگی ها مخصوص در نقش حنانه سنگین و کم تسلط بود .
موافقم که نحوه برگزاری واقعا ضعیف بود. ولی دیشب که من رفتم گروه نوازندگان پشت پرده نبودند، در یکی از ردیف های کناری نشسته بودند.
۰۷ مرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید