در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مژگان شعبانی درباره نمایش عصر متوسط‌ها: نمایش عصر متوسط، نمایشی با لحظه‌های خوب که زودگذرند و پایان بد، آن هم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:25:38
نمایش عصر متوسط، نمایشی با لحظه‌های خوب که زودگذرند و پایان بد، آن هم در زمانی که مخاطب اصلا آماده‌ی پایان نیست و اجرا هنوز حتی به میانه هم نرسیده است چه برسد به پایان.
شروع روایت و بازی دو بازیگر مرد، با اسباب‌بازیِ jenga است؛ یعنی چیدن، ساختن و خراب کردن و دوباره چیدن و ساختن و خراب کردن. این بازی انتخاب خوبی برای شروع این قصه است؛ اما همان‌طور که این بازی بسیار چیده شده و مرتب است، بازیگر مردی هم که قرار است آخرین مهره‌ی چوبی را بیرون بکشد، بازیِ چیدمان شده‌ای دارد و فقط منتظر شنیدن دیالوگ مورد نظرش است، تا برج را خراب کند و این بازی همان‌قدر که مقدمه‌ای از کل روایت را می‌چیند، انتهای آن را نیز لو می‌دهد؛ ویرانی.
در ادامه‌ی نمایش وقتی تلفن بین دو مرد اتفاق می‌افتد، شکست زمان و مکان روی صحنه جذاب است اما باز هم بازی‌های اگزجره‌ی بازیگران برای خرفهم کردن مخاطب که «ببینید چطور زمان و مکان را می‌شکنیم» باعث فاصله گرفتن مخاطب از کار می‌شود.
متن به نیمه نمی‌رسد و هنوز شروع نشده که تمام می‌شود. آن هم با پایانی که کاملا از ابتدا دارد خودش را فریاد می‌زند و کاراکترهایی که با اینکه در نیویورک به سر می‌برند، اما شبیه بازیگران تئاتری در سالن مولوی تهران، شرم دارند تا به رویداد پایانی حتی کوچک‌ترین اشاره‌ای بکنند.
امیر مسعود این را خواند
م ح خ و فرزاد جعفریان این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید