در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | هادی حوری درباره نمایش تا اون: خویش را به دستان او سپرده ایم و آنچه برایمان رقم زده است. کار هنر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:35:09
خویش را به دستان او سپرده ایم و آنچه برایمان رقم زده است.

کار هنر چیست ؟ اگر نتیجه اش بهبود شرایط انسان بر این کره خاکی نباشد و اگر غایتش نجات بخش بشر از ترس و تاریکی نباشد و اگر گامی موثر در زیباتر کردن مفاهیم زندگی و بهتر ساختن شرایط زیستن آدمیان نباشد.

ما که قصدمان روشن کردن چراغی فراروی مخاطبین مان بود ، تا لحظه ای فارغ از هیاهوی جهان در آرامش بگذراند؛ امروز به هر دلیلی و با هر علتی ، در شرایطی قرار داریم که جان خویش و هموطنانمان را در خطر می بینیم و چه چیزی در این جهان با جان آدمیان همسنگ است ؟

چندین ماه تمرینات گروهی سخت و طاقت فرسا، چندین ماه طی کردن تمامی نشیب و فراز های انجام کار، چندین ماه ریز به ریز و برای هر چیزی ... دیدن ادامه ›› هزینه کردن ، برای انجام هر کاری متعهد شدن ، ذیل دین دیگری قرار گرفتن ...

با اینهمه ، آنجایی که جان آدمیان در خطر است، قبول این طریق که با تعطیلی اجرا می توانیم مسبب نجات احتمالی دیگران باشیم یا حداقل از گسترش آفتی که به جان مردمیان افتاده است پیشگیری کنیم ، جز افتخار و شکر به درگاه پروردگار نیست .

گروه نمایش آدمک ضمن آرزوی سلامتی و امنیت برای تک تک هموطنان خویش اعلام میدارد که اجراهای نمایش "تا اون" تا اطلاع ثانوی تعطیل است و از صمیم قلب آرزومی کنیم که خداوند مهربانی و لطفش را از ما دریغ نکند و هماره به یادمان باشد.

تیاترِ امروز ما با بدنه ای نحیف در میان هزاران مشکل، تلاش میکند که خویش را زنده نگاه دارد و روشنایی صحنه اش رو به خاموشی نرود ، لیکن امروز پای جان و امنیت سلامتی هموطنان مان در میان است . گروه نمایش آدمک رِوِرانسی تلخ و دردناک را در برابر شما به تعظیم ، کمر خم میکند و با تعطیلی اجراهایش تا روزی به همین زودی که به صحنه بازگردیم ، شما را با بهترین امید و آرزوها به دستان پر مهر خداوند می سپارد.
خاک درگه اهل هنر
هدی حوری
سینه مالامال درد است ، ای دریغا مرحمی!
۰۴ اسفند ۱۳۹۸
ما هیچ وقت از مردمان جدا نیستیم و نبوده ایم، بنابراین بر تصمیم گروه نمایش آدمک و حضرت عالی جناب هادی خان جان حوری گردن خواهیم گذاشت... ارادت
۰۴ اسفند ۱۳۹۸
دیدن تئاتر مفهومی و خوب قادر است برای هفته‌ها انرژی روانی خوبی برای ادامه راه بدهد. هادی و هلیای عزیز و گروه خوبشون شب به یاد ماندنی را برای ما ساختند.
شاد باش و دیر زی
۲۸ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید