در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | عطرزاده درباره نمایش اطلسی های لگد مال شده: با تشکر از تیم این نمایش. متاسفانه از نظر من اینکار اصلا خوب نبود.بازی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:38:48
با تشکر از تیم این نمایش. متاسفانه از نظر من اینکار اصلا خوب نبود.بازی ها ضعیف و مصنوعی بود و هیچ حسی به من تماشاچی منتقل نمیشد. امیدوارم در اینده شاهد کارهای بهتری از این گروه باشیم.
شاهین این را دوست دارد
برای من جالب که تماشاگران،اساتید و صاحب نظران و منتقدینی مثل استاد رضا آشفته، بابک پرهام، علیرضا حنیفی و..... با دیدن کار و بازی بازیگران احساس رضایت میکنن به خصوص از انتقال حس بازیگران به تماشاگران تعریف میکنن ولی شما از چیزی صحبت می‌کنید که تو این ۱۲شب هیچ کس صحبتی نکرده!
۲۲ اسفند ۱۳۹۹
پویا پورهمدانی
برای من جالب که تماشاگران،اساتید و صاحب نظران و منتقدینی مثل استاد رضا آشفته، بابک پرهام، علیرضا حنیفی و..... با دیدن کار و بازی بازیگران احساس رضایت میکنن به خصوص از انتقال حس بازیگران به تماشاگران ...
جناب پورهمدانی عزیز ممنونم از پاسخ شما. شاید تماشگر ساده ای مثل من به اندازه این اساتید بزرگواری که نام بردین نمایش شما رو درک نکرده! ولی چه اشکالی داره اگه نظر من و امتیاز ۲.۶ کاربران عادی هم در نظر گرفته بشه بدون اینکه بخواییم اونارو با بزرگان تئاتر مقایسه کنیم؟!
۲۳ اسفند ۱۳۹۹
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
برای خودتون با این ادبیات سخیف متاسف باشین. خوبیه تیوال اینه که سابقه افراد و فعالیت شون توی این فضا موجود و مشخصه. اینکه شما فکر میکنین نمیشه به اساتید نقد داشت نشان از تعصب و دگم بودن شماست. متاسفانه ما لجن پراکن ها با ژست روشنفکرانه و بی سواد مثل شما از هر چیزی بت نمی سازیم و نظر و احساس مون رو میگیم. ممکنه یه کار رو صدهزار نفر و اساتیدبزرگی دوست داشته باشن ولی یه نفر به هر دلیلی باهاش ارتباط برقرار نکرده باشه! یاد بگیریم بجای برچسب زدن به آدما نظرشونو بخونیم. هیچ اتفاقی برای یک اثر نمیفته اگه یه تعدادی حتی ازش متنفر باشن.
۲۳ اسفند ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید