در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | دور زمین: چطور ویزای دانشجویی آمریکا بگیریم دانشجویانی که با ویزای آمریکا می­
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:06:36
چطور ویزای دانشجویی آمریکا بگیریم

دانشجویانی که با ویزای آمریکا می­آیند هدف اصلی شان باید تحصیل باشد و باید به صورت تمام وقت مشغول تحصیل باشند. اطلاعات شخصی دانشجویان ممکن است با رعایت قوانین محلی در دسترس آمریکا و سازمان­های دولتی ایالتی قرار گیرد. طبق قانون، مرکز آموزش شما موظف است هرگونه تغییر در وضعیت ثبت نام دانشجو یا سایر شرایط که ممکن است به وضعیت ویزا مربوط باشد، به دولت آمریکا اطلاع دهد.
https://bestcanadatours.com/post/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7

برای مصاحبه باید تعدادی مدرک تهیه کنید. از جمله این مدارک ... دیدن ادامه ›› عبارتند از:

گذرنامه
صفحه تأیید DS-160
رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا و هزینه SEVIS
عکسی مطابق با راهنمایی های موجود در لینک بالا. اگر عکس را با موفقیت بصورت آنلاین بارگذاری کنید، ممکن است نیازی به این مورد نباشد. بررسی کنید که در صفحه سفارت درباره مدارک مورد نیاز مصاحبه چه گفته شده.
فرم I-20
لطفا توجه داشته باشید که برخی از سفارتخانه­ها ممکن است به مدارک اضافی نیاز داشته باشند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که موارد ذکر شده در وب سایت سفارت یا کنسولگری که درخواست خواهید داد را بررسی کرده اید.

همچنین باید مدارک پشتیبان ارائه دهید، از جمله:

مدارکی که از آنها تضمین می­کند که می­توانید همه هزینه­های تحصیل، زندگی و سفر را پرداخت کنید.
سوابق تحصیلی مانند کارنامه، مدرک تحصیلی و نتایج آزمون (مانند نمره TOEFL)
اسنادی که ثابت می­کند شما هنوز با کشور خود ارتباط دارید و پس از تحصیل دوباره برخواهید گشت، به عنوان مثال بلیط برگشت، قرارداد آپارتمان، قرارداد کار، نامه ثبت نام از یک مرکز آموزشی و غیره.

برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید