در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | دور زمین: نحوه مهاجرت به کانادا در سال 2021 گزینه های مهاجرت اقتصادی و تجاری
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:13:44
نحوه مهاجرت به کانادا در سال 2021

گزینه های مهاجرت اقتصادی و تجاری
گزینه های مهاجرت اقتصادی و تجاری برای متخصصانی است که مهارت هایی دارند که از اقتصاد کانادا حمایت می کند. هر برنامه از لحاظ صلاحیت های مورد نیاز تفاوت زیادی دارد، بنابراین هیچ توصیفی برای همه موارد ممکن نیست.

https://bestcanadatours.com/post/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2021


دسته های مهاجرت اقتصادی و تجاری عبارتند از:

برنامه های متقاضی استانی
اکسپرس اینتری (ورود فوری)
مهاجرت به استان کبک
برنامه های ... دیدن ادامه ›› سرمایه گذاری
برنامه های کارآفرینی و خود اشتغالی
سایر طبقه بندی های فدرالی مهاجرت مانند برنامه مراقبان، مهاجرت خلبان اقیانوس اطلس، مهاجرت خلبان روستایی و شمالی و خلبان Agri-Food نیز گزینه های زیر چتر مهاجرت اقتصادی به کانادا هستند.

میزان لازم سرمایه و پول مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا بسیار متفاوت است. برخی از برنامه های مهاجرت به چیزی بیشتر از هزینه رسیدگی به درخواست شما احتیاج ندارند. برخی دیگر به سرمایه گذاری قابل توجهی در کانادا نیاز دارند. در زیر آن را بر این اساس دسته بندی کرده ایم:

مهاجرت اقتصادی: بیشتر گروه های اقتصادی مهاجرت نیاز به اثبات این مسئله دارند که شما می توانید در زمان سکونت در کانادا از خود حمایت های مالی را کنید. برخی از آن گروه ها این کار را لازم ندارند. دسته هایی از مهاجرت اقتصادی که تقاضای اثبات وجه تسویه حساب ندارند، معمولاً متقاضی باید سابقه کار درکانادا یا پیشنهاد کاری درکانادا داشته باشد. دلیل هم این است که این متقاضیان با توجه به این واقعیت که قبلاً در نیروی کار کانادا ادغام شده اند، به بودجه ای برای اسکان مجدد در کانادا نیاز ندارند.

مهاجرت تجاری: انواع مهاجرت برای تجارت، به سرمایه گذاری قابل توجهی در کانادا نیاز دارد. ممکن است متقاضی نیاز به سرمایه گذاری در یک شرکت کانادایی داشته باشد یا اینکه یک متقاضی را ملزم به دادن وام بدون بهره به دولت فدرال یا استان کند.

حمایت مالی از خانواده: در بیشتر موارد، شما اطلاعات مالی خود را برای حمایت مالی از همسر یا فرزند وابسته خویش ارائه نمی دهید. اما اگر از سایر اعضای خانواده مانند پدر یا مادر یا مادربزرگ و مادربزرگ حمایت مالی می کنید، این الزام وجود دارد که شما برای واجد شرایط بودن این مورد را انجام دهید.

حمایت بشردوستانه و پناهندگی: اگر متقاضی درخواست های بشردوستانه و دلسوزانه هستید، هیچ الزام مالی وجود ندارد. تنها زمانی که اطلاعات مالی در این گروه از مهاجرت مورد نیاز است، این است که پناهنده متقاضی خصوصی باشد. در این صورت، گروه کانادایی حامی پناهنده باید نشان دهد که بودجه کافی برای حمایت از سکونت متقاضی پناهنده گی جمع آوری کرده است.
دور زمین و بانوتیر (سمیه طیبی) این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید