در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | سپهر امیدوار درباره نمایش نفس کشیدن: بعد از مدت‌ها امشب تئاتر دیدم. همه اجراهای این کار را دیده‌ام،از اول
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:06:57
بعد از مدت‌ها امشب تئاتر دیدم.
همه اجراهای این کار را دیده‌ام،از اولین دورخوانیش که چیزی حدود 6 سال پیش بود گرفته تا اجرای سالن مولوی، سالن خورشیدی، نمایشنامه‌خوانی در کلاب‌هاوس و این اجرای جدید.جدا از آنکه همواره عضو تیم طراحانش بودم اما همیشه چیزی در متن بود که من را با خودش همراه می‌کرد و نمی‌فهمیدم چیست.

اجرای این‌بار با دفعات قبل خیلی فرق داشت.
چیزی در من عوض شده بود و جای خالی کسی که تمام این سال‌ها پیشم بود احساس می‌شد.
این جای خالی و این رابطه به بن‌بست رسیده قرین معنایی شد با اتافاقات نمایشی که همیشه دیده یا شنیده بودمش اما هیچ وقت بخش‌هایی از آن را تا این حد درک نکرده بودم و فکر می‌کنم که حالا فهمیدم آن عنصر ناشناخته درون متن که قلابش من را اسیر خود کرده بود چه بود.
یک جای خالی، یک دانه بلال افتاده و یا فهم بهتر حضور یک غیاب.
نفس کشیدن سخت بود به خاطر وجود ماسک روی صورت و دیدن نفس کشیدن سخت‌تر، به خاطر عدم حضور او.

برای "میم"
سپهر جان ازت ممنونم که برای ما نوشتی.
۲۱ خرداد ۱۴۰۰
بعد از مدتها به تماشای تئاتر رفتم و انصافاً لذت بردم. " نفس کشیدن " کاری از دوست عزیزم سپهر نازنین و خوش فکر, نویدبخش روزهای خوبی در فضای سرد این روزگاران است. حضور همزمان فرم و محتوای مناسب, معمولا در اغلب نمایش ها اتفاق نمی افتد اما این کار از فرم نوگرایانه روایت و دکورهای ساده و جاگیری های مناسب در کنار ایده مناسبی از روابط عاشقانه زن و مرد که به خوبی جزئیات فلسفی, روانشناختی و اندکی هم جامعه شناختی این نوع روابط را نمایان می ساخت, برخوردار بود. تبریک میگم به سپهر عزیز و همکاران هنرمندش.
۲۷ خرداد ۱۴۰۰
نفس کشیدن از نظر من یک اجرای متفاوت از تمایلات ادم های امروزی هست که به اجبار هم که شده سعی در فرار از تنهایی دارند اما همین که در موقعیت های روزمره زندگی قرار میگیرن این باهم بودن رو انکار میکنند ولی در انتخاب بین بودن ها و نبودن هاشون دچار تردید هستن و همین اتفاق باعث میشه مخاطب از بدو نمایش تا حتی بعداز اجرا به این موضوع فکر کنه و رسالت یک اجرای خوب هم از نظر من به همین تفکر کردن ادم هاست بعد از دیدن نمایش...و چه خوب این حس منتقل میشه که یک اجرا چقدر میتونه تو نگرش ادم ها تاثیر بزاره و این تاثیر گذاری با اجرای عالی بازیگرای این نمایش خودش رو نمایان میکنه...از دید من یک اجرای بی نقص ک علاوه بر محتویات خود اجرا با بازی حسی بین دو بازیگر حرفی رو برای نقد منفی کردن با توجه به تفاوت در سلیقه ها باقی نمیزاره و در نتیجه گیری کلی باید بگم که از دیدن این کار لذت بردم و خوشحالم که به تماشای این اجرا نشستم...ممنون از همه عوامل این نمایش،خداقوت...
۰۳ تیر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید