در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | saba azar درباره نمایش نشخوار: درود به کار دانجشویی باحال و جالب که از بدو ورود تماشاگر رو با موسیق
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:13:32
saba azar (sabaazar)
درباره نمایش نشخوار i
درود
به کار دانجشویی باحال و جالب که از بدو ورود تماشاگر رو با موسیقی ونحوه قرار گرفتن بازیگران روی صحنه می تونه مخاطب رو درگیر خودش کنه، یه مقدار از نظر من متن منسجم نبود و کشدار بود ولی بازیا خوب بود هر چند که بیان بازیگران می شه گفت قوی نبود. میزانس های خلاقانه داشت و البته ایده نمایشنامه رو که گونه ای متاثر از هملت بود که پدر کشی در هر لحظه ای و به هر دلیلی می تونه اتفاق بیفته،‌ثروت، طمع قدرت و بی شمار دلیل که می تونه در جامعه باعث پدر کشی بشه البته به نظرم همون ضعف اصلی کار در نمایشنامه بود که نمی تونه منظور اصلی داستان رو درست و کامل برسونه و شاید بیشتر از موضوع اصلی به حواشی رخداد می پردازه در کل می تونم بگم که خوب بود بر خلاف نمایش دیگر ی که به تازگی دیدم و واقعا تحمل سالن برام سخت بود از نظر محتوا به خصوص و اون هدفی که دنبال می کرد.
Tom tom این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید