در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | Hoda Bahrami درباره نمایش شکوفه های گیلاس: با توجه به ذکاوت و خلاقیتشون در حیطه تخصصی خودشون، سبک کاری و کارهای گ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:38:20
با توجه به ذکاوت و خلاقیتشون در حیطه تخصصی خودشون، سبک کاری و کارهای گذشته‌شون، با توقع بسیار بالا از جناب مساوات به تماشای شکوفه های گیلاس رفتم و چقدر لذت بردم… چه متنی، عجب متنی و چه روش فوق‌العاده‌ای برای بیان اون.
اگر اهل فلسفه باشید حظ کامل از کار خواهید برد. ارتباط برقرار کردن با متن کمی دشوار میشه براتون اگر فضای ذهنیتون با فلسفه (بخصوص فلسفه شرق) آشنا نباشه. ساختار ذهنیتون نسبت به تئاتر به چالش کشیده خواهد شد، که نتیجه اون یا هیجان‌زده میخکوب شدن به صندلی خواهد بود، یا با یک سوال بزرگ که این دیگه چی‌چی بود ممکنه مجاب شید که وسط اجرا سالن رو ترک کنید.
طراحی صحنه و حرکات رو بسیار پسندیدم. انتخاب تصاویر پس زمینه بسیار سنجیده و در راستای رهایی ذهن و همراهی تماشاگران با خط سیر داستان بود. کاملا مشخص بود که به تک تک جزئیات اجرا فکر شده و با دقت همه چیز کنار هم چیده شده.
گفتنی بسیار هست که دوستان بویژه جناب ابرشیر پیش از بنده با قلم شیوا بیان کردند.

اگر بخوام جمع‌ بندی کنم میتونم بگم شکوفه های گیلاس رو نمایشی دیدم که برای تک تک المانهاش وقت گذاشته و زحمت کشیده شده؛ و عوامل کار همگی برای ... دیدن ادامه ›› مخاطب و زمانش ارزش قائل شدند. هیچ المانی بی دلیل در صحنه حضور نداره، هیچ حرکتی اضافه نیست و هیچ دیالوگی(مطمئن نیستم بشه اسمش رو دیالوگ گذاشت) اطاله کلام نیست.
نمیتونم بگم در طول اجرا قراره احساسات متفاوتی رو تجربه کنید اما میتونم بهتون قول بدم نویسنده با هر جمله مغز شما رو قلقلک خواهد داد و هنوز درگیری با جمله قبلی ادامه داره که جمله ای تازه بخش دیگری از ذهن رو درگیر میکنه. برای من بسیار بسیار لذت بخش و چالش برانگیز بود.

اگر به دنبال یک تئاتر متفاوت هستید، دیدن این نمایش رو بشخصه بسیار توصیه میکنم. از دستش ندید.

در پایان برای جناب مساوات و تیم حرفه‌ایشون آرزوی موفقیت روزافزون دارم. همواره درخشان باشید و به نیکی مانا.
خانم بهرامی مطلب خاصی برای مطالعه پیشنهاد می کنید قبل از تماشاش؟
۰۹ خرداد ۱۴۰۱
سعید قدرتی
خانم بهرامی مطلب خاصی برای مطالعه پیشنهاد می کنید قبل از تماشاش؟
سلام جناب قدرتی،
البته که من صلاحیت راهنمایی کردن در این مورد رو ندارم. اما مطالبی که خودم قبلا روشون مطالعه داشتم رو اگر بخوام باهاتون در میون بذارم میتونم به Zen Buddhism (کلا مطالعه روی این موضوع میتونه خیلی روی نگرشتون به زندگی تاثیر بذاره) و یا Ikigai اشاره کنم و تا حدی هم در مورد Wabi Sabi اگر بدونید که عالی میشه.

امیدوارم خیلی بهتون خوش بگذره، شب به یاد موندنی داشته باشید و شما هم از اجرا لذت ببرید.
۰۹ خرداد ۱۴۰۱
Hoda Bahrami
سلام جناب قدرتی، البته که من صلاحیت راهنمایی کردن در این مورد رو ندارم. اما مطالبی که خودم قبلا روشون مطالعه داشتم رو اگر بخوام باهاتون در میون بذارم میتونم به Zen Buddhism (کلا مطالعه روی این ...
عرض ادب
ممنون از شما خانم بهرامی
۰۹ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید