در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | ماهرو رستمی درباره نمایش آلندۀ نازنین: خداروشکر می کنم که یک نمایش کامل و خیلی خوب دیدم.ولی موضوعی که هست این
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:20:22
خداروشکر می کنم که یک نمایش کامل و خیلی خوب دیدم.ولی موضوعی که هست اینه که اگر حواسم بود و تایم نمایش رو قبل از خرید می دیدم شاید نمی رفتم فک میکنم تو دنیای امروز دوساعت و نیم برای یک نمایش خیلی زیاد باشه .در مورد این نمایش هم میشد تایم رو کمتر کرد و به بطن داستان صدمه نخوره .حداقل برای من اینطور بود که تا قبل از ورود ازاده صمدی خیلی شیفته نمایش نشدم.و روندش به نظرم کند بود.
من زندگی در تیاتر و سیزیف رو خیلی دوست داشتم و انتظارم از این نمایش خیلی بالاتر بود ولی نسبت به دو کار قبلی کمتر دوستش داشتم .
اسماعیل گرجی که دیگه اثبات شده است اما از تمام پتانسیلش استفاده نشده بود .بقیه بازیگر ها در مقیاس خیلی پایینتری قرار داشتند حتا فک کنم دو تا تپق هم دیشب زدن ولی در کل یک نمایش کامل و راضی کننده بود.
واما در مورد تیوال هم یک نکته ای میخاستم بگم .سابق بر این این صفحه برای من یک مرجع کامل بود که اطلاعات و نظرات دوستان رو راجع به نمایش بدونم و لی دیشب که به این صفحه اومدم گیج شدم. کاش ی قسمت برای خرید و فروش بلیط باشه ی قسمت برای گفتگو یک قسمت هم نقد دوستان که دسترسی بهش اسون باشه .
با تشکر از همگی :دی
خوش برگشتین خانم رستمی
۰۸ شهریور ۱۴۰۱
فریبا
چه پیشنهاد خوبی دادید ماهرو جان. به نظرم این بهترین راه حل پیشنهادی برای این مشکل بوده تا حالا 👌👌👌👌👌 فکر کنم بد نباشه برای همیاری ایمیل بفرستید که حتما ببینند
ای من به فدای شما بشم اخه :کلی ماچ
۰۸ شهریور ۱۴۰۱
ماهرو رستمی
ای من به فدای شما بشم اخه :کلی ماچ
خدا نکنه عزیزم 🧡
۰۸ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید