در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید مهران فر درباره نمایش دوازده: بنظرم نمایش خیلی خوبی بود و به شدت ارزش دیدن داشت مخصوصا اگر قبلا فیلم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:52:33
بنظرم نمایش خیلی خوبی بود و به شدت ارزش دیدن داشت مخصوصا اگر قبلا فیلم رو ندیدن. چند نکته درباره کامنت ها میگم که بنظرم باید توجه کرد:
اول اینکه نمایش سعی نکرده که بومی سازی انجام بده و تقریبا پایبند به متن اصلی مونده و شما چیزی فراتر از فیلم نخواهید دید.
دوم اینکه برقراری دیالوگ های فیلم با 12 نفرکه تمام مدت حاضر هستند، قاعدتا سخته و احتمال تپق زدن هم هست و اینو باید کمی چشم پوشی کرد. اشاره دوستان به این به عنوان مشکل نمایش اصلا درست نیست.
سوم اینکه فیلم کاملا مردانه هست ولی نمایش حاضر بازیگر زن هم دارد برای همین با فضا کاملا متفاوتی روبرو هستیم ار فیلم اصلی. بنظرم جایگزینی بازیگرهای زن کار درستی بوده و تقریبا اختلال در روند جلسه ایجاد نکرده و تقریبا نقش ها قابل باور هستند.
درباره بازیگرها:
خانمی که نقش مدیر جلسه رو داشت فوق العاده بودن بنظرم و نقش اصلی که نقش فوندا رو بازی کردن خیلی عالی بود فقط ای کاش کمی صداشون بلندتر بود مابقی هم عالی بودن. نقش آقای رشیدی اما بسیار به بازیگر اصلی از جهت ساختن دیدگاه و شخصیت مربوطه نزدیک تر بود.
یه تئاتر دیگه هم فکر میکنم قبل عید اجرا رفت به اسمش دوازده انسان خشمگین به کارگردانی امیرعلی ابراهیمی و اون دوازده نفر ترکیبی از زن و مرد بودن. اون تایمی که نمایش رو دیدم منم به نظرم رسید که ایده خوب بوده که ترکیبی از زن و مرد حضور داشته باشن👌
۲۵ شهریور ۱۴۰۱
مهسا حسنی
یه تئاتر دیگه هم فکر میکنم قبل عید اجرا رفت به اسمش دوازده انسان خشمگین به کارگردانی امیرعلی ابراهیمی و اون دوازده نفر ترکیبی از زن و مرد بودن. اون تایمی که نمایش رو دیدم منم به نظرم رسید که ...
اون سالها که فیلم ساخته شده جو حاکم خیلی مرادنه بوده و بنظرم انقدر غرق فیلم اصلی هستند برخی که اصلا توجهی به این کار کارگردان نشد. شاید اگر تماما اجرا مردانه می بود رضایت زیادتربود ولی قرار نیست نمایش رو از دید فیلم ما نظر بدیم بلکه در جایگاه خودش و منصفانه.
۲۵ شهریور ۱۴۰۱
سعید مهران فر
اون سالها که فیلم ساخته شده جو حاکم خیلی مرادنه بوده و بنظرم انقدر غرق فیلم اصلی هستند برخی که اصلا توجهی به این کار کارگردان نشد. شاید اگر تماما اجرا مردانه می بود رضایت زیادتربود ولی قرار نیست ...
میفهمم .حرفتون کاملا درسته👌👌
۲۵ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید