در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پیروز شکری خطیبی درباره نمایش داش آکل به روایت نوچه کاکارستم: اجرای تئاتری که دیده‌ام، بسیار شگفت‌انگیز و تحسین‌برانگیز بود. بازیگرا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:34:29
اجرای تئاتری که دیده‌ام، بسیار شگفت‌انگیز و تحسین‌برانگیز بود. بازیگران به شکلی بسیار حرفه‌ای با نقش خود برخورد کردند و اجرای آن‌ها بسیار قابل تحسین بود. صحنه‌ها بسیار زیبا و جذاب بودند و به شکلی کامل هماهنگ با داستان اجرا بودند.
همچنین، داستان اجرای تئاتر بسیار جذاب و پویا بود و در طول اجرا، تمام حضار را به خود جذب کرد. همچنین، اجرای تئاتر با استفاده از صدا و نور، به شکلی بسیار حرفه‌ای صورت گرفت که همه را به شگفت‌زده شدن وا داشت.
بنابراین، به نظر من این اجرای تئاتر، یکی از بهترین اجراهایی است که تا به حال دیده‌ام و به شدت توصیه می‌کنم که هر کسی این اجرا را ببیند و از آن لذت ببرد. به این اجرا، امتیاز 5 از 5 را می‌دهم.
لیلا خدابخش هستم نمایش خیلی عالی بود من ۳ بار کا ردیدم کارگردانی آفای حامد شیخی نقش داش آکل خیلی عالی بود دکور وطراحی صحنه لباس وبه خصوص گریم عالی بود از نظر من ابن کار میشه یک سال اجرا داشت توشهرهای مختلف استقبال خوبی میشه اگه بشه ادامه داد عالیه وکار مرگ درر زمستان افای حامد شیخی هم عالی بود ابن کارم ۳ بار با مهمانان اومدم دبدم منتظر کارهای بعدی شما هستیم
۲۵ مهر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید