در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حمید نخعی : "بهار آمد گل و نسرین نیاورد نسیمی بوی فروردین نیاورد پرستو آمد و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:09:12
"بهار آمد گل و نسرین نیاورد

نسیمی بوی فروردین نیاورد

پرستو آمد و گل را خبر نیست

چرا گل با پرستو همسفر نیست...." ه.الف.سایه "
--------------------------------------------------------------------------------
یادم میاید از بچگی پدرم همیشه میگفت با نو شدن سال باید ... دیدن ادامه ›› کدورت ها را کنار گذاشت و به دلجوئی از کسانی که احیانا موجب دلخوری و ناراحتی خاطرشان شده ای رفت و من به شوخی میگفتم یعنی باید یکسال صبر کنیم تا سال نو بیاید و او با خنده میگفت نه ولی اگر نشده باید در این استانه سال نو اینکار را بکنی . من گرچه اغلب منتظر سال نو نمیماندم ولی گوئی حال باید از این استانه سال نوئی استفاده کنم . من به نوبه خود از تمام دوستان و عزیزانی که از بدو ورودم به دیوار باعث ناراحتی شان ( چه از طریق پست هایم و چه در کامنت هایم ) شدم پوزش خواسته و بالاخص اگر خروجشان از دیوار ، حتی اپسیلنی بدلیل حرفهای من بوده ، تقاضا میکنم بدیوار باز گردند تا در این محیط دوباره از مصاحبت و همفکری و همراهی تمامی اعضا برخوردار بمانیم.
برای تمامی عزیزان اعضای دیوار از کاربران تا راهبران و همیاران دیوار ، سالی توام با موفقیت و بهروزی ارزو میکنم ، امیدوارم در سال نو همگی شاهد دیدار مجدد دوستان رفته از دیوار بوده و با تلاش برای تجدید و تحکیم دوستی ها موجب گسترش فضای بحث و گفتگو و تقابل ازاد و محترمانه اراء و عقاید همه دوستان و بقول مجید امیری عزیز: جذب حداکثری و دفع حداقلی (و بقول من صفری) شویم.

از: خود
محمد عمروابادی (mohammad)
درود بر جناب نخعی. از نخستین دیدار ارادت زیادی به شما یافته‌ام و چشم به راه گفتگویی مفصل با جنابعالی و دیگر بزرگان دیوار هستم تا از اندیشه و تجربه گرانقدرشان در سال نو بهره مند باشیم.
۲۹ اسفند ۱۳۹۰
ممنون از دوستان . دوست گرامی جناب اقای عمرو ابادی . من همچنانکه چندی پیش درخواست برگزاری جلسه محدود و مشترکی (با حضور دوستان طرف درگیر در بحث و جدلی )را درخواست نموده بودم و میسر نگردید ، همچنان مایل به برگزاری جلسه ای با حضور شما و تنی چند از راهبران و همیاران سایت و نیز تنی چند از دوستانی که به دلایل مختلف و البته مشخص در این چند صباح دیوار را ترک و یا مجبور به ترک دیوار شده اند، هستم. بنظر من در حال حاضر و در استانه سال نو مهمترین مسئله ای که باید بدان توجه کرد و بدان پرداخت بررسی، تحلیل و ریشه یابی دلایل دوری گزیدن یارانیست که پس از چندی حضور در دیوار مجبور به ترک ان میشوند .
با احترام.
۰۱ فروردین ۱۳۹۱
محمد عمروابادی (mohammad)
حتما. به نظرم پس از تعطیلی‌های نوروزی زمان مناسبی برای این طرح است.
سپاس از اهمیتی که قایلید.
۰۳ فروردین ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید