در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نگار عرفانی درباره نمایش دشمن خدا: با سلام و احترام خدمت همه مخاطبان تیوال و عزیزان تیم «دشمن خدا» والا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:51:04
با سلام و احترام خدمت همه مخاطبان تیوال و عزیزان تیم «دشمن خدا»
والا با تجربه ای که تو انتخاب کارها برای تماشا، از بین نظرات کاربران سایت تیوال داشتم، باید بگم بهتره هیچوقت دیگه بر اساس نظرات بقیه یا حتی امتیاز نمایش ها، کاری رو برای تماشا انتخاب نکنید چون ممکن است با یک ذهنیت دیگه ای برید داخل سالن و با صورت افتاده و ذوقی که کور شده از سالن بیاید بیرون!
نمیفهمم چرا انقدر نمایشها و اجراها و داستانها و ...‌ ضعیف و آبدوغ خیاری و دم دستی و در حد پروژه های دانشجویی که از خیابون انقلاب دم هر دکه ای میفروشن سه تا صدتومن!!! شده!!!
وقت میذاری، با وسواس یه کار رو انتخاب میکنی، هزینه میکنی، تو ترافیک سگ‌ مصب تهران خودتو به محل نمایش میرسونی، جای پارکم که هچ! اونوقت یک ساعت و‌خورده ای به تماشای بازیهای ضعیف و پر از اشکال و تپق و بی حوصله بازیگرایی میشینی که حتی خودشونم اعتقادی به کاری که دارن ارائه میدن ندارن!
اگه گفتید از آوردن فرزند زیر ۷ سال خودداری کنید، چرا کاری که داخلش از کودکان برای اجرا استفاده شده، شوخی مثبت ۱۸ میکنی؟! چرا فکر میکنید مخاطب بافهم تئاتر رو با چهارتا شوخی جنسی پیش پاافتاده باید بخندونید؟! اگه میخواستیم با اون مدل شوخی ها بخندیم میرفتیم تئاترهای خیابون دماوند رو انتخاب میکردیم که اتفاقا هم هزینه پز و افاده های روشن فکری بعضی هارو ندارند و هم اتفاقا به شدت خنده دار و جالب و هجوند و نیازی به پرطمطراق نشون دادن کارهای اجراییشون ندارن تا مخاطب تئاتر هنرمندانه و دغدغه مند رو بکشونن پای نمایش کارهای ضعیف و بعضا به شدت هجو و بی معنی!
مخلص کلام! توقعم از نمایش به هیچ وجه ... دیدن ادامه ›› برآورده نشد، سه ستاره دادم برای خسته نباشید هرچند معتقدم این سطح از اجرای ضعیف نهایتا هرکدوم از بازیگرا فقط یه دور از متن خوندنو از فرداش اومدن رو صحنه!
نه عزیزان، این که من میبینم تو سالنهای اجرا اسمش هنر نیست به طور حتم، شاید بهتر باشه برای کاری که دارید انجام میدید یه اسم دیگری به غیر از تئاتر انتخاب کنید و به مخاطبان جدید ارائه بدید
جای بسی تأسف از اساتیدی که تو این عرصه زحمت کشیدند و امروز کورسویی از اون همه رنج و زحمت و صلابت برای یک اجرای استخوان دار وجود ندارد.
عزت همگی زیاد
به امید روزهای بهتر
ممنون از نظرتون🙂🙏
۲۳ آبان ۱۴۰۲
عرشیا شادمانی‌مهر
والا به‌خدا *زشته. بی‌سوادی خودمان رو با بهانه‌های مختلف لاپوشانی نکنیم و انگشت نشنیدن رو به سوی دیگران نشانه نگیریم.
چشم آقا معلم😊
۲۴ آبان ۱۴۰۲
Fateme Nematy
چشم آقا معلم😊
شاگرد خوبی باش که املات بهتر بشه، فرزندم.
۲۵ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید