در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حمیده حیدری درباره نمایش اُپرت نیرنگ اُورنگ: تصور کنید یک ساعت و نیم توی ترافیک باشید تا برسید به تماشاخانه، وارد س
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:58:36
تصور کنید یک ساعت و نیم توی ترافیک باشید تا برسید به تماشاخانه، وارد سالن اصلی میشید با ذوق برای دیدن نمایش، اولین چیزی رو که حس می کنید بوی سیگار حبس شده در سالن بسته است!
و این بوی نامطبوع در حین اجرا هر چند دقیقه یک بار شارژ میشه!!!
برای من که میگرن دارم حاصلی جز سردرد شدید نداشت و چون باردار هستم نتونستم مسکن بخورم و حتی با اینکه ماسک زدم که بوی سیگار کمتر اذیتم کنه، باز هم سردرد شدید گرفتم و نتونستم از دیدن نمایش لذت کافی ببرم.البته این اولین باری بود که چه در این تماشاخانه و چه در تماشاخانه های دیگر با چنین وضعی مواجه میشدم و امیدوارم که آخرین بار باشد...
برای شخص یا اشخاصی که مسبب این ناخوشی بودن ( قطعا هیچ کدام از تماشاچیان توی سالن سیگار نکشیدن) آرزوی تسلط بر خود برای دو ساعت و درک این موضوع که احترام به دیگران، لازمه ی انسانیت هست رو می کنم.
اجرا رو دوست داشتم.همه بازیگرها تمام تلاششون رو کردن که بهترین خودشون باشن، اون دو نقش حاجی بازاری بسیار مسلط و عالی بودن و بقیه هنرمندان هم بازی روان و مطلوبی داشتن.ممنون از زحمات همگی و براتون تن سالم و دل شاد آرزو می کنم.