در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فاطمه درباره کنسرت-نمایش او و دوستانش (۱۹۸۹): سلام، ضمن عرض خسته نباشید به تمامی عوامل و اعضای گروه. خواستم بگم که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:20:41
سلام، ضمن عرض خسته نباشید به تمامی عوامل و اعضای گروه.
خواستم بگم که مدیریت اجرایی این کار آقای سعید زارعی، آقای فرشید جعفری و همکارانشون در تماشاخانه ملک واقعا امشب سر این اجرا ناامیدم کردن :)))
من برای خودم و دوستم بلیط خارج از ظرفیت خریده بودم. بماند که چندبار جای مارو تغییر دادن در صورتی که به نظرم درست‌تر این بود افرادی که دیر می‌رسن رو جای دیگه بشونن، نه اینکه اول به ما یه جا بدن و بعد چند بار از وسط جمعیت و لای صندلی‌ها جابه‌جا کننمون. در آخر هم دوستم ته سالن نشست و من صندلی نداشتم... وقتی هم رفتم گفتم صندلی ندارم یه صندلی بهم دادن تو دیوار و با بیشترین فاصله‌ی ممکن از دوستم. وقتی هم گفتم من بلیط خریدم که کنار دوستم بشینم آقایی که اونجا تشریف داشتن با تَشَر بهم گفتن که خانم بشین دیگه اجرا شروع شده، من هم به احترام گروه و تماشاچی‌ها نشستم و بحث رو ادامه ندادم :)))
ولی واقعا این حرکت رو توهین به شعور تماشاچی می‌دونم و اصلا نمی‌فهمم چرا وقتی تماشاگرها هنوز جای مشخصی ندارن و نَشِستن سر جاشون اجرا باید شروع شه؟ این چه برخوردی بود؟ اصلا چرا نباید به تعداد بلیط‌های خارج از ظرفیت که فروختین صندلی داشته باشین؟ واقعا مدیریتتون ضعیف بود... من اگه می‌خواستم تنها گوشه‌ی سالن رو به دیوار بشینم که هماهنگ نمی‌کردم با یکی دیگه بلیط بخرم!!!
این رفتار با تماشاچی اصلا مناسب نبود، امیدوارم برای اجراهای بعدی بیشتر هوای تماشاچی ‌ها رو داشته باشین، ممنون🙏🏻
من برای ۹ فروردین بلیت این کنسرت-نمایش رو دارم...
یعنی با این توصیفاتی که شما کردید و با توجه به سبقه‌ی فاجعه‌ بارِ این نمایش در دور قبلیه اجرا ، اگه قرار باشه اون شب هم به همین منوال پیش بره ، اونوقت میشه بار سوم و به شخصه دیگه پام رو ملک نمیذارم...چون دوبار قبلی هم تو این تماشاخانه سر نمایش‌های محیط زیست و شام خداحافظی بیچاره شدم...
۲۶ اسفند ۱۴۰۲
اسمش رو گذاشتن خارج از ظرفیت اما معنی دقیقش بلیت های بیش از تعداد صندلی موجود در سالن هست یعنی به احتمال بسیار زیاد باید روی زمین بشینید و باز هم به احتمال زیاد روی پله های پشت سر هم نه در کنار هم. حالا بعضی وقت ها کسایی که صندلی دارن نمیان و خارج از ظرفیتی ها روی صندلی میشینن که دیگه بستگی به نزدیکی و دوری صندلی های خالی مونده داره.
البته اینکه این بلیت های خارج ظرفیت کیفیت هوای سالن رو تحت تاثیر قرار میده و حتی در موارد اضطراری میتونه خطرناک باشه به جای خود.
۲۶ اسفند ۱۴۰۲
فاطمه
راستش من اولین باری بود که همچین چیزی رو تجربه می‌کردم. به هر حال این تجربه و نظر شخصی من بود (که اصلا خوش نگذشت بهم) ولی امیدوارم که این نقد رو بخونن و تا ۹ فروردین که شما تشریف می‌برید، روند ...
آخه الهی. حستونو درک میکنم . با کلی برنامه ریزی میرید که یه شب خوب با دوستتون داشته باشید ولی ...

منم بهتون حق میدم کمترین کاری که میشه کرد این که با رفتار درست. تو اون لحظه جوابگو باشن.

در هر صورت شما هزینه کردید . چه کم چه زیاد‌. و مسئول اون سالن باید جوابگو باشه در مقابل تمام تماشاچی. فرقی نمیکنه صندلی وی ای پی باشه یا پله های سالن.

امیدوارم با دیدن یه کار دیگه این خاطره بد رو از یادتون ببرید . 😊
۲۶ اسفند ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید