در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بهمن شفیع زاده: 🔻معرفی فیلم دوازده میمون کارگردان: تری گیلیام | نویسنده: کریس مار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:33:02
🔻معرفی فیلم دوازده میمون

کارگردان: تری گیلیام | نویسنده: کریس مارکر
بازیگران: بروس ویلیس، برد پیت، مدلین استاو


🔸️ ۱۲ میمون یکی از اولین چشم‌اندازهای برد پیت در مقام بازیگر به‌عنوان کاراکتری منفی و پیچیده بود که این تنوع اجرایی به پرفورمنس او در این فیلم کمک ... دیدن ادامه ›› شایانی کرد.
🔹️ ۱۲ میمون که در رده آثار علمی تخیلی قرار می‌گیرد، فیلمی است به کارگردانی تری گیلیام که در آن از حضور ستارگانی مثل بروس ویلیس درکنار برد پیت بهره‌مند شده است.
🔸️کول (ویلیس) که در زمان آینده به‌دنبال این بوده است که زودتر مرگ خود را رقم بزند به عقب فرستاده می‌شود تا نمونه‌ای از طاعون را قبل از جهش نابود کند و بشریت را نجات دهد.
🔹️در سال ۱۹۹۰ او در یک تیمارستان با جفری (برد پیت) که بیماری بیش فعال و با ذهنیتی فانتزی است و توانایی گفتن ۱۰۰۰ کلمه در دقیقه را دارد ملاقات می‌کند. بازی دیوانه‌وار برد پیت که با رعایت جزئیات زیادی همراه شده است به غیر از کمک به تقویت خط داستانی تا حد زیادی بازی ویلیس را به‌عنوان نقش اصلی تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
🔸️ ۱۲ میمون نقطه عطف مهمی در زندگی برد پیت محسوب می‌شود چرا که با ایفای این نقش برای اولین‌بار نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل اسکار شد.
🔹️منتقدان سکانس پایانی فیلم را شبیه به دیوانه بازی‌های جوکر در بتمن کریستوفر نولان دانسته‌اند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید: 🙋🏻‍♂️
@negahebahman
@negahebahman
@negahebahman
#فیلم_سینمایی #فیلم_جدید #فیلم_آموزشی #فیلم_خوب #فیلم_خارجی #فیلم #فیلم_کوتاه #فیلم_بلند #بازیگر #فیلم_سینمایی #نقد #معرفی_فیلم #نگاه_بهمن #بهمن #معرفی_فیلم #بهمن_شفیع_زاده 
@negahebahman
@negahebahman
@negahebahman
#معرفی_فیلم
میثم محمدی و امیر مسعود این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید