در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سینا افشار درباره نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟: سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت عوامل . در ابتدا در مورد دو نکته که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:51:52
سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت عوامل . در ابتدا در مورد دو نکته که در شبهای گذشته عزیزان رو ناراضی کرده بود بگم نمایش فقط با ۱۰ دقیقه تاخیر شروع شد و من وقتی ۱۵ دقیقه قبل نمایش رسیدم در سالن باز بود و تماشاگران در حال رفتن به داخل بودن و نکته بعدی تهویه مناسب سالن بود که با وجود فروش زیاد خارج از ظرفیت قابل قبول بود . فکر می‌کنم صدای اعتراض شما عزیزان به گوش مسئولین رسیده و ممنونم از کامنت هاتون. در مورد فروش بیش از حد بیلت های خارج از ظرفیت هم به نظر من خود تماشاگرانم مقصر هستن که با وجود این همه کامنت منفی در مورد جای نا مناسب باز خرید میکنن اونم با قیمت بالا‌.
اما در مورد خود نمایش به نظرم کار خوبی بود در مجموع ولی متن زیاد پر جون و قوی نداشت . با خودم درگیر بودم که متن کار خوب بود یا نه که به خودم گفتم اگر بهرام افشاری رو از نمایش بیارن بیرون و یه بازیگر که مثل ایشان بهش علاقه نداری جاش بازی کنه نظرت نسبت به متن چیه؟ و جوابم یک متن معمولی معمولی که در حد ۲۰ دقیقه نمایش براش کافی هست.به نظر من متن این نمایش بدون آقای افشاری و محبوبیت و جذابیت ایشان حرف زیادی برای گفتن نداره .
با تشکر از همه عزیزانی که برای این نمایش زحمت کشیدن