در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | احسان رزازیان درباره نمایش گالیله: خوب نبود گرچه متن و موضوع جالبی داشت ولی متاسفانه به شدت خسته کننده بو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:16:20
خوب نبود گرچه متن و موضوع جالبی داشت ولی متاسفانه به شدت خسته کننده بود. انگار نمایش با سرعت نصف داره اجرا میشه. امیدوارم یکم تند تر اجرا کنن چون بعضی جاها واقعا دیگه آدم کلافه میشد.
اما گروهی که وسط نمایش حرکات موزون اجرا می کردند واقعا کارشون بی نقص و زیبا بود که باعث می شد نمایش حداقل یک ذره از یکنواختی در بیاد.
در کل خسته نباشید.
بعنوان کسی که تقریبا ماهی یک بار به تماشای تئاتر میره و برای دیدن نمایش ها بسیار آدم صبوری هستم باید بگم نمایش گالیله صبر و حوصله من رو به چالش کشید! با وجود شناسنامه بسیار خوب این نمایش و بازیگران بسیار حرفه ای اما نمایش طولانی و سیر بسیار آهسته ای داشت. بازیگر قدری چون آقای فرهاد آئیش که بیشترین بار صحنه رو به دوش می کشید ولی بخاطر کشدار بودن گفتگوها و روند بیش از حد آهسته منجر به خسته شدن تماشاچیان شد. با اینکه اصل موضوع نمایش خوب بود ولی بخاطر طولانی بودن، نمایش خسته کننده و حوصله سر بر بود بگونه ای که بعد از گذشت یکساعت از نمایش، با دیدن عکس العمل های تماشاچیان مثل چک کردن دائم گوشی ها برای زمان باقی مانده و یا پیامک دادن و یا نگاه های معنی دار و لبخند به یکدیگر و گاه طعنه های ریز بخاطر طولانی بودن نمایش همه نمایانگر بی اشتیاقی تماشاچیان برای ادامه تماشای نمایش بود.
۳۱ فروردین
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید