در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | احسان درباره نمایش دروغ پارلمانی: حدود یک ساعت معطلی برای شروع نمایش، از بعضی از بلیط ها چندتا صادر شده
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:45:41
حدود یک ساعت معطلی برای شروع نمایش، از بعضی از بلیط ها چندتا صادر شده بود تا مهمون‌های آقای بهمن هاشمی به عنوان تهیه کننده جای مناسب برای نشستن داشته باشن، زمانی هم که با کلی تاخیر نمایش شروع شد ایشون شروع کردن به معرفی مهموتاشون که صاحبان سالن‌های زیبایی و سفره خونه دارو مدل‌ بودن، نمایش هم یک داستان سطحی با بازی های به شدت معمولی
پویان پوینده (pooyandeh)
سلام و درود بر احسان عزیز …

ممنون که نمایش مارو برای تماشا انتخاب کردین.
و بنده پیش از پاسخ به ابهاماتتون از شما صمیمانه عذر میخواهم که نتونستیم اوقات خوشی برای شما رقم بزنیم 🙏🏻🌿🤌🏻

در باب مسئله ی تأخیر تحویل سالن جناب هاشمی عزیز ، در ابتدای سانس از تمام مخاطبان عزیز و گرانبهای حاضر درسالن عذرخواهی کردند و ... دیدن ادامه ›› خوش آمد گفتند .
همین باعث شد که ثانیه هایی مهمانان ویژه ای که در هر صنف و پیشه ای صاحب اسم و برند هستند و در سالن برای تماشا حضور داشتند هم معرفی کنند که متاسفانه این ثانیه ها باعث مکدر شدن اوقات شما شده و مورد پسند نگاهتون نبوده. بنده مجدد ازتون پوزش میطلبم.

در بابت جا به جایی بلیط ها هم فرمودند به هر تعداد صندلی عزیزانی که از تعویض صندلی هایشان ناراضی شدند در سانسهای آتی مهمان ویژه ی آقای هاشمی باشند , شما با روابط عمومی گروه نمایش “دروغ پارلمانی” مطرح کنید تا در سانسهای این هفته با حالی آسوده خاطر از اتفاقات ناگوار سانس پیشین شما . با آغوشی باز شمارو به تماشای مجدد این اثر دعوت میکنیم.

بنده قول میدم بهتون با حالی متفاوت از سالن خارج خواهید شد. شک نکنید “دروغ پارلمانی” رو ترک نکنید



در مورد سطحی بودن قصه و بازی های معمولی هم اگر کمی دقیق تر و عمیق تر از تکنیک های اجرایی بازیگران و نقاط ضعفی که در نظر شما اثر
گذاشته برامون بنویسید. قطع به یقیین در شبهای آتی اجرای نمایش از تصحیح نکات سازندتون بی بهره نخواهیم بود.
🙏🏻🧿
۱۵ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید