در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | امین موسوی ت درباره فیلم مست عشق: این فیلم متاسفانه به نظرم حدود هفت میلیون بلیت فروش خواهد رفت چون از پ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:53:44
این فیلم متاسفانه به نظرم حدود هفت میلیون بلیت فروش خواهد رفت چون از پشتوانه قوی تبلیغاتی حکومت برخوردار است.

شناخت خدا در قرون گذشته راه به جایی نبرد و به مقصد هم حتی نرسید به نظر من دنیای خود را آباد کنیم برای مردم خیلی بهتر است.سوال این جاست آیا نگاه این فیلم از منظر شمس و مولانا به معارف خداشناسی و حق ما را به این نتیجه نمی رساند که اینهایی که دنبال خداشناسی هستند جز راستی چیزی نمی‌گویند و آنها انسانهایی اولیا و بزرگ هستند که با بقیه متفاوت و برترند در نتیجه شایسته حکومت بر ما هستند و از آنان برتر نداریم ، نیک میدانیم که مولانا مرجع تقلید بود و سنی ها به مرجع تقلید خود مولوی میگویند.

آیا امثال این مرجع تقلید در پنجاه سال گذشته بر ما حکومت ... دیدن ادامه ›› نکردند؟

سوال : شمس مانند مرتاض های بت خانه های هند می اید باد و چرخش برگ درست میکند ،چرا زمانی که یک نفر با خنجر به شمس حمله میکند شمس مانند مرتاض های بت خانه های هند خنجرش را متوقف می‌کند ولی وقتی پنج نفره روی سرش می‌ریزند کاری جز کتک خوردن و فرار ندارد؟مگه شمس عرفانی نبود؟!!!


این فیلم با نشون دادن چند تا دافی و خوشگل ترکیه ای فریبی دیگر از حکومت برای حکومت امثال حاکمان فعلی هست که به نام خدا می دزدند.

فیلم از نظر کلوزاپ،لباس،اهنگ،بازی خوب بود،کلوز اپ زیاد از حد در یک ساعت آخر فیلم روی اعصاب تماشاگر بود،کارگردانی یا فیلمنامه و تدوین ضعیف بود ولی اصل فیلم فریب آگاهی انسان است مخصوصا در زمان فعلی که حاکمان به نام خدا می‌دزدند حکم سم برای ملت ایران را دارد.
مریم علیپور و ژنرال این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید