در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد.
تیوال | امید شجاعی درباره نمایش آرش کمانگیر: اثری حرفه ای و قابل ستایش از استاد بی نظیر تئاتر ایران بانو مریم کاظمی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:04:54
اثری حرفه ای و قابل ستایش از استاد بی نظیر تئاتر ایران بانو مریم کاظمی
یک نمایش شکوهمند . لذت بردیم . خسته نباشید
مهسا فرزانه
توجه به جزئیات در این نمایش نشون میده که چقدر خانم کاظمی برای شعور مخاطب ارزش قائل هستن خسته نباشید میگم که تو این شرایط یه همچین نمایشی رو روی صحنه بردن
دقیقا اگه
بنده و اعضای خانواده از سال ۱۳۹۳ کارها و آثار هنری سرکار محترم خانم کاظمی را دنبال می کنیم، ایشون واقعا یک کارگردان با اخلاق، باحوصله، پر تلاش و زحمت کش هستند و در یک کلام، زندگی خود را وقف هنر کرده اند.
ما خاطرات زیادی از کارهای خوب ایشان از جمله، ماه پیشونی، شاهزاده خانم بد ترکیب، ساعت ۸ در کشتی، کلوچه دارچینی، غول بزرگ مهربان، یک پنجمک و خسیس داریم. ما از نزدیک هنرنمایی زنده یاد مرحوم حسین محب اهری، آقای اصغر همت، عمو فیتیله ای ها، آقای علی فروتن و حمید گلی را در این نمایش ها، دیدیم و لذت بردیم و ساعات خوشی را سپری کردیم.
بچه ها ما از کودکی با آثار نمایشی خانم کاظمی، زندگی کردند، قد کشیدند، رشد کردند و بزرگ شدند و به سن نوجوانی و جوانی ... دیدن ادامه ›› رسیدند.
اما در مورد کار حاضر، نمایش آرش کمانگیر، آغاز آن به سال ۱۳۹۸ بر می گردد که جلسات تمرینی متعددی برگزار گردید ولی به دلیل بیماری همه گیر کرونا کار به تعطیلی کشید و مجددا از پاییز سال ۱۴۰۲ پس از ۵ سال توقف، با بازیگری بازیگران جدید عمدتا خردسال، نوجوان و جوان به همراهی بزرگ سالان گروه تئأتر مستقل آغاز شد. در این کار هنری تاریخی ۶۴ بازیگر حضور دارند که عمدتا خردسال و نوجوان و آماتور هستند و کار نظم و هماهنگی بین آنها خیلی سخت، دشوار و طاقت فرساست و در توان هر کسی نیست و این خانم کاظمی بودند که با کار مداوم و کوشش شبانه روزی و تمرکز بر روی کار، از عهده آن برآمدند
نمایش حماسه آرش کمانگیر، ماحصل ماه‌ها کار و فعالیت دست جمعی هنرمندان و عوامل پشت صحنه است تا به مرحله اجرا رسیده است.
امیدوارم همه بینندگان عزیز از تماشا این نمایش اسطوره ای لذت ببرند و ساعت خوشی را در کنار عزیزانشان داشته باشند.

برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید