در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سیاوش ایزدپناه درباره نمایش مستر پرزیدنت: بازی تنها بازیگر این کار خوب و کاملا مسلط است. از حیث متن اما این کار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:46:48
بازی تنها بازیگر این کار خوب و کاملا مسلط است. از حیث متن اما این کار را بیشتر باید نوعی تفریح و گونه ای شبه پارودی سطحی به حساب آورد. به هر حال ساعتی را برای مخاطبش می گذراند اما تصویری ماندگار در ذهن مخاطبش باقی نمی گذارد.
و نکته ای به ظاهر کوچک: ترانه های این کار به شدت دم دستی اند و نشان از نداشتن توان ترانه سرای و ناآشنایی با واژه ها و برخوردار نبودن از گنجینه وسیع واژگانی و یا در بهترین حالت ممکن نداشتن وقت کافی برای سرودن ترانه ها می دهند که به هر روی هیچ یک از این دو حالت در گستره ی ترانه و ترانه سرایی پذیرفته نیست. و موافقید که وقتی دست به عرضه ی عمومی کاری می زنی در برابر هر کوچکترین ذره ی آن به تمامی مسئولی و هر آن اندازه دقت و وقت بیشتری برای جزء به جزءش که بگذاری احترام خودت را به مخاطب وانموده ای و...؟
اصلاً به من نخود هر آش چه ربطی دارد خودم را وارد معقولات بکنم؟ حرفهای بزرگ بزرگ را به آدمهای بزرگ بزرگ باید سپارد. بگویید، می شنویم!