در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اکبر نصر: نمونه‌ای از موسیقی قرن بیست و یکم و به بهانه جشنواره فجر امسال فران
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:52:25
نمونه‌ای از موسیقی قرن بیست و یکم و به بهانه جشنواره فجر امسال

فرانسیس کوتوریر / کوارتت تارکوفسکی / قطعه‌ی دکتر فاوستوس / سبک: Modern Jazz, Classical

http://yadi.sk/d/lZcVb_Bd1Fiao

فرانسیس کوتوریر پیانیست فرانسوی که در سبک جز فعالیت می‌کند. وی از سال ۲۰۰۵ با همکاری چند تن از هنرمندان سبک جز و کلاسیک انتشارات ECM اقدام به راه اندازی گروهی کرد. این گروه تا به حال سه آلبوم تولید کرده که موسیقی آن ملهم از کارگردان فقید روسی آندری تارکوفسکی و فیلم‌های وی است. این آثار از مدرن‌ترین آثار انتشارات ECM هست و از لحاظ طبقه‌بندی به طور دقیق در سبک خاصی قرار نمی‌گیرد و در حقیقت تلفیقی از موسیقی کلاسیک اروپایی و موسیقی جز ... دیدن ادامه ›› می‌باشد. برخی منتقدان اصطلاح بداهه نوازی کلاسیک را نیز برای آن انتخاب کرده‌اند. این گروه را فرانسیس کوتوریر (پیانو)، آنخا لچنر (ویالن‌سل)، جان مارک لارچه (ساکسیفون) و جان لوئیس ماتینیر (آکاردئون) تشکیل می‌دهند. فرانسیس کوتوریر و ماتینیر در دو آلبوم بی‌نظیر و رویایی انور براهم یعنی Le pas du chat noir و Le voyage de sahar نیز حضور داشته‌اند.

بر طبق اعلام سایت انتشارات ECM این گروه در اواسط فوریه سال آینده میلادی (احتمالا در قالب جشنواره موسیقی فجر امسال) در ایران برای دوشب کنسرت خواهند داشت. امیدواریم این برنامه‌ریزی تا آن روز برقرار باشد!
با سلام وسپاس
گفتید جشنواره فجر...امروز داشتم فکر میکردم که نکنه مثل پارسال غفلت کنم و اجراهای خوب را از دست بدم, دوستانی که به روز هستند لطفا اجراهای خوب امسال و زمان پیش فروش بلیط ها رو اطلاع رسانی کنید اینجا .
بازم ممنون از معرفی های همیشه خوب شما آقای نصر
۲۶ آذر ۱۳۹۱
کار غریبی بود.در همان احوالات فیلم های تارکوفسکی.خوشمان امد.
۲۹ آذر ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید