در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | hosein cheraghi درباره نمایش امیرارسلان نامدار: یکی از بچه های فامیل و یا کوچه را صدا کنید و از او سوال کنید : "زیبای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:00:38
یکی از بچه های فامیل و یا کوچه را صدا کنید و از او سوال کنید : "زیبای خفته رو میشناسی؟ " و یا " سفید برفی و سیندرلا چه فرقی دارن؟" بعد از او بپرسید "امیر ارسلان رو میشناسی؟" ...

نیاز به آزمون و خطای زیاد نیست و جواب روشن است ، تقریبا هیچ یک از کودکان امروز حتی نامی از امیرارسلان نشیده اند و اگر هم خودتان بخواهید برای آنها این داستان را تعریف کنید منبع و کتابهای رنگارنگی مثل نمونه هایی که برای سیندرلا و زیبای خفته یافت میشود را نخواهید یافت و دلیلیش روشن است ، یاد نگرفته ایم که میشود در داستانهای کهن را دست ببریم و با شکل و شمایل متفاوتی آنها را بارها عرضه کنیم و از این داستانها برای خودمان خاطره ای بسازیم.