قبل از هرچیز میگم دستمریزاد به این تیم کاردرست و خوش انرژی
به دیدن این نمایش که رفتین هیچی لازم نیست با خودتون ببرید، هیچی
نه خنده نه گریه نه غم نه خاطره نه دلهره نه امید نه حتی گرد این روزگار که خیلی وقته به تن همگیمون نشسته
همه چیز رو خود نمایش بهتون میده با یه دنیا حس خوشایند
همه چیز کار خودشو میکنه، به نحو احسن؛ که تمام احساساتتو قلقلک میده و همه رو رو میاره و یادآور میشه
متن از یک طرف
کارگردانی از یک طرف
موسیقی از یک طرف
و بازی های درخشان
و ضیایی عزیز که روی صحنه زندگی میکنه و زندهگی میبخشه
قدماتون استوار، لذت بود تمام تایم نمایش👌