یک متن خوب با میزاسن های مینیمال جذاب و بازی های درست
من به عنوان مخاطب خیلی لذت بردم از این کار مخصوصا با داستانش چون خیلی حرف دل مردم بود ....❤️❤️❤️
بینظیر بود واقعا. از کارگردانی گرفته تا بازیگری دوستان عزیز، تا نورپردازی فوقالعادهش و دیالوگهای عمیق و قابل درک. خسته نباشید میگم به کل عوامل و امیدوارم از این تیم خفن اجراهای بیشتری ببینم✌️