کار شریف و قابل احترامی بود
کارهای فرمالیستی بسیار جذاب و هماهنگی داشت
اما نقدی که میتونم وارد کنم و به عنوان مخاطب اذیت شدم
ریتم کند و دیالوگ های طولانی بود و تلخکی که بسیار پتانسیل کمدی و طنز بیشتری داشت اما ندیدیم
عرض ادب
من و همکارم هر دو روانشناس هستیم و دیشب به پیشنهاد دوست روانشناس دیگری به دیدن نمایش امدیم ٫ متن نمایش خوب بود
اما صحنه آرایی و ساختن صحنه ها ضعف شدیدی داشت و واقعیت با توجه به امکانات محدود از نظر صحنه و لباس ها و محیط نمایش پیشنهاد نمیکنم دیدنشو