نمایش «ابری با احتمال ریزش باران» حرف نداشت.
بازیگرا یه طوری اجرا میکردن که انگار توی اون روزها زندگی کرده بودن و تمام اون اتفاقهای خوب و بد رو با تمام وجودشون حس کرده بودن.
صحنهبهصحنه نمایش عالی پیش رفت و تا آخر من رو درگیر خودش کرد.
پیشنهاد میکنم حتماً این نمایش رو ببینید 🎭