خدا قوت و خسته نباشید میگم به تیم اجرایی
اجرای خوبی بود و قابلیت خوبی در درگیر کردن مخاطب داشت.
به نظرم شاید ایده و متن نمایش جای پرداخت بیشتری داشت.
ریتم خوب و نورپردازی عالی
بازی بازیگران به ویژه خانم معین و آقای سپهری بسیار خوب بود. مخصوصا جابجایی نقش خانم معین خوب در اومده بود و از هنرشون لذت بردم.
پاینده باشید