قطعا بازی ها فوق العاده بودن ولی متن نمایش منسجم نبود. به عنوان مخاطب عام جاهایی بود که حس میکردم رها شدم و جاهایی از نمایش هم بود که میگفتم چرا باید این صحنه باشه؟
جملات کلیشه ای هم زیاد بود مخصوصا اونی که تکرار میشد زیاد چشم هات مثل موشکی بود..
نقش دکتر رو حقیقتا من متوجه نشدم. وقتی بازی بازیگران اینقدر بی نقصه کاش نمایش معنا و مفهوم بیشتری رو توی خودش جای بده.
پتانسیل بیشتر رو داشت. در کل ممنونم از خانوم معین و آقای سپهری