درود و مهر.
یه خدا قوت به تمامی بازیگرها و عوامل این کارِ بسیار زیبا و دلنشین.
من درجایگاه نظر نیستم، از دیدِ من کارِ خیلی خوب و درستی بود، اصلا دوست نداشتی این تئاتر تموم بشه، چون هر یک از تماشاگرها میتونستند کاملا همزاد پنداری کنند، حداقل با یکی از شخصیتها.
تقریبا شخصیتها به گونه ای بود که ما کاملا در زندگی روزمره با اونها برخورد داریم، یا اینکه خودِ ما یکی از همین شخصیتهای داستان هستیم.
کار خیلی رئال و دوست داشتنی، و درست جلو میرفت، و این صدای اول و آخر نمایش، خیلی از مسائل رو مطرح میکرد، و گذر زمان رو به درستی نشون داد.
دستمریزاد، و دم همتون گرم که شبمون رو ساختید، مخصوصا رفقای جانم؛ احمدرضا ی نازنین، شالیزه ی عزیز، کیمیای مهربان، علی جانِ حشمتی ، بنفشه ی دوست داشتنیِ عزیز و تمامی عواملِ کار درستِ این نمایشِ زیبا.