در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیرحسین موسوی: سلام خوبید؟ :) دوستان یک سوال موسیقیایی داشتم فکر کردم شما بتونید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:27:37
سلام
خوبید؟ :)

دوستان یک سوال موسیقیایی داشتم فکر کردم شما بتونید کمک کنید.
در مورد پیانو و اینکه خیلی‌ها میگن بهتره از بچگی شروع کنید و از اینجور صحبت‌ها، میخواستم ببینم چرا چنین حرفی زده میشه؟ آیا واقعا تاثیر بیشتری داره؟ یا اینکه مثلا از بزرگی شروع کنیم خوب یاد نمیگیریم؟ یا چی؟

پیشاپیش ممنون :)
فاطمه رضائی این را خواند
سلام موسیقی رو هر چه از سن پایین تر شروع کنید گیرایی و سرعت پیشروی بالا تری دارید ...اما این دلیل نمیشه که در سن بالا اصلا قدرت یادگیری نداشته باشید ...من کسی رو می شناختم که بالای 60 سال سن داشت و تازه شروع کرده بود به یادگیری ویلن ...اونم سازی به این سختی ...تنها چیزی که تو موسیقی مهم هوش موسیقیاییه ...که تو همون چند جلسه اول مشخص میشه ...خودتون کاملا متوجه اش میشید ...اکثر اساتید موسیقی از بچگی شروع کردن اما افراد دیگری هم بودن که از سن های بالاتر شروع کردن اگر اشتباه نکنم استاد پایور که استاد سنتور نوازی هستن از 19 سالگی شروع کردن ...پس پشت کار و علاقه ی خودتون رو نادیده نگیرید دل رو بزنید به دریا ...شاید شما یکی از مفاخر اینده موسیقی ما شدید :)
۲۵ تیر ۱۳۹۲
خوب خدارو شکر ... پس نا امیدمون نکنید ;)
۲۶ تیر ۱۳۹۲
من هم شنیدم که استاد صبا هم از 21 سالگی موسیقی را شناخته اگر اینطور باشه پس همه در هر سنی می تونن موسیقی یاد بگیرند. توی همه رشته ها دیده شده من یک نفر رو دیدم که 80 سالشه الان داره وکالت می خونه پس می شه.
۱۴ مرداد ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید