در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | مسعود سربندی درباره نمایش ملکه زیبایی لی‌نین: اگه برای نمایش آقای رحمانیان همه دست به دست هم می دادیم نمایش رو تحریم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:23:43
اگه برای نمایش آقای رحمانیان همه دست به دست هم می دادیم نمایش رو تحریم می کردیم دیگه شاهد چنین وضعی نبودیم واقعا چرا بلد نیستیم به صورت مسالمت آمیز اعتراضمون رو نشون بدیم چرا همیشه باید عده ای باشند که فقط فقط برای خودشون زندگی کنند و بقیه رو بصورت سایه هایی در اطرافشون ببینند. این وضعیتی که الان داریم خیلی خوبه و دوران خوش خوشانمون خدا به دادمون برسه برای نمایش های بعدی که این طور که بوش می یاد قراره قیمت ها با قیمت بنزین محاسبه بشه و بلیط ها رو به کسانی بفروشند که تو حسابشون حداقل یک مبلغ 8 رقمی باشه.
خیلی عصبانیم خیلی واقعا دیگه خسته شدم از بس حسرت تئاتر هایی رو خوردم ندیدم و فقط اومدم تو تیوال ازشون تعریف خوندم می فهمید آقای رحمانیان، می فهمید آقای نورالدین حیدری ماهر، واقعا خسته و دلسرد شده ام ........
مرسی فرزانه جان بخاطر جمله و پیشنهادت که خیلی حالم رو بهتر کرد مرسی عزیزم
۲۸ دی ۱۳۹۲
مسعود جان با پیشنهاد فرزانه محمدی عزیز شدیدا موافقم چون خودم هم دقیقا قصد همین کار را داشتم!
"در انتظار گودو" که در کتابخانه هست،... خب به جای 25+25، می روم و یک جلد "ملکه زیبای لی نین" به مراتب ارزانتر می خرم و با تخیل خودم میخوانم!... از قبل بهم ثابت شده و این بار هم مثل روز برایم روشن است که حاصل تخیلم از این دو نمایش بسیار زیباتر است... :)
۲۸ دی ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید